بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28462
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 16 خرداد 95 6:14 ب.ظ

فرماندار کنگان

تقویت تشکل‌های غیردولتی بانوان در کنگان/ پلاژ بانوان احداث می‌شود

اختصاصی ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان با تاکید بر لزوم رسیدگی به خواسته‌های بانوان، گفت: تشکل‌های غیردولتی بانوان در شهرستان کنگان تقویت می‌شود.

به گزارش ثلاث، عبدانبی یوسفی ظهر یکشنبه در نشست امور بانوان و خانواده شهرستان کنگان اظهار داشت: نقش زنان در جامعه باید پررنگ‌تر از گذشته نمایان شود و در این راستا می طلبد زنان در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی اجتماعی، اقتصادی فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه توانمند سازی منجر به حضور سازنده بانوان در جامعه می شود، افزود: تقویت تشکیلات و ارتقای کمی و کیفی نیروی انسانی و توسعه سرمایه اجتماعی بانوان از اولویت های مهم شهرستان است.

یوسفی بیان کرد: باید با تشکیل و راه اندازی تشکل‌های غیردولتی در زمینه بانوان اهداف و برنامه های این جامعه در شهرستان پیگیری و به‌کار گرفته شود.

وی به بیان اهمیت و لزوم احیای فرهنگ اصیل و با ارزش ایرانی در بین خانواده‌ها پرداخت و اظهار داشت: با توجه به نقش مهم و کلیدی بانوان در تحکیم بنیان خانواده، باید به خانواده و ارزش‌های اجتماعی به‌منظور احیای فرهنگ اصیل ایرانی در بین خانواده‌ها توجه بیشتری معطوف شود.

فرماندار کنگان ادامه داد: زمانی خانواده و اجتماع از نشاط اجتماعی برخوردار می‌شود که وفاق، همدلی و همبستگی، تعلق و تعاملات اجتماعی در حد مطلوب باشد و رضایت از زندگی و سلامت روح و روان افزایش پیدا کند که در نتیجه آن آسیب‌های اجتماعی کاهش و انگیزه کار و تلاش افزایش می‌یابد.

یوسفی افزود: نیروهای انسانی سرمایه یک کشور هستند و نیمی از جامعه را زنان تشکیل می‌دهند که می‌توانند نقش اساسی در کشور داشته باشند.

فرماندار کنگان در ارتباط با خواسته‌های مطرح شده از سوی بانوان گفت: برای رفاه حال بانوان در مجموعه گردشگری پلاژ بانوان پیش بینی شده است.

پریسا تجلی مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار شهرستان کنگان نیز در ابتدای این کارگروه ضمن تشریح عملکرد امور بانوان فرمانداری، خواستار حضور بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی و همچنین استفاده از تجربیات آنها در پیشبرد اهداف و ارائه خدمات شد.

جلسه امور بانوان و خانواده با حضور فرماندار، معاون سیاسی اجتماعی و مشاوران بانوان و خانواده دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری کنگان تشکیل شد.

نظرات

  1. کنگانی says:

    جای پلاژ کجاست و کی ان شالله ساخته میشه

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن