بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44719
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 25 مهر 96 6:32 ب.ظ

پرداخت ۲ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال صدقه به کمیته امداد در شهرستان گناوه

ثلاث- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گناوه از جمع آوری ۲ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال صدقه در۶ ماهه اول سال جاری در شهرستان گناوه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر مراد شمس الدینی، گفت :به منظور یاری رساندن به اقشار محروم جامعه و عمل به توصیه های دین مبین اسلام در این جهت و رفع محرومیت طرح جمع آوری صدقات در سطح شهرستان گناوه به اجرا در آمد.

وی با ارائه گزارشی از میزان مشارکتهای مردمی در قالب صدقات، عنوان داشت: در حال حاضر۱۰هزار و ۵۰۰ صندوق کوچک۲۵۰ صندوق بزرگ و  ۲۴۱  صندوق متوسط در سطح شهرستان گناوه وجود دارد.

مدیر کمیته امداد شهرستان گناوه با بیان اینکه میزان مشارکتهای در شهریورماه سال جاری مبلغ ۲۹۶٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بوده است  ، بیان کرد: مبالغ جمعآوری شده درقالب صدقات در راستای حل مشکلات معیشتی، درمانی، فرهنگی و تحصیل مددجویان هزینه میشود.

مراد شمس الدینی دیگر موارد هزینه کرد صدقات جمع آوری شده را در حل مشکلات عمرانی در قالب مسکن، کمک به ازدواج جامعه هدف، پرداخت وامهای قرض  الحسنه اعلام کرد و اظهار داشت: خوشبختانه کمکهای مردمی در این بخش کمک شایانی به حل مشکلات نیازمندان کرده است.

 

بهره‌مندی ۱۱۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد گناوه  از انشعابات رایگان آب، برق و گاز

مدیر کمیته امداد شهرستان گناوه گفت: ۱۱۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان از انشعابات رایگان آب، برق، گاز و پروانه ساختمانی بهر‌ه‌مند شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد  امام خمینی ره شهرستان  گناوه، مراد شمس‌الدینی اظهار داشت: بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، مددجویان کمیته امداد از پرداخت هزینه‌‌های انشعابی آب، برق، گاز و پروانه ساختمانی معاف شده‌اند.

وی اضافه کرد: در ۶ماهه اول امسال، در راستای ارائه خدمات عمرانی ۲۵خانوار از مددجویان تحت حمایت این ‏نهاد از امتیاز انشعاب رایگان برق، ۲۷ خانوار از انشعاب آب وفاضلاب و ۴۹ خانوار نیز از انشعاب گاز برخوردار شده‌اند.‎

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان گناوه افزود: در این مدت برای ۱۰ خانوار پروانه ساختمانی رایگان صادر شده است‎ که جمعا ۱۱۱ خانوار از خدمات رایگان آب، برق، گاز و پروانه ساختمانی بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه واگذاری این انشعابات با همکاری سازمان‌‌های مربوطه و برای یک نوبت انجام می‌شود، گفت: با معرفی مددجویان به سازمان‌‌های مربوطه این افراد از دریافت انشعابات و تسهیلات رایگان بهره‌مند می‌شوند.

شمس‌الدینی بیان کرد: برطرف کردن مشکلات خدماتی آب، برق و گاز نیازمندان این نهاد دارای اهمیت بسیاری است و ساکنان روستایی برای واگذاری این انشعابات در اولویت قرار دارند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن