بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:55 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54153
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 30 فروردین 98 8:12 ب.ظ

امام جمعه کنگان گفت: 

بوی بد گاز مردم کنگان را کلافه کرده است

به گزارش ثلاث حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز جمعه کنگان افزود: آلایندگی های ناشی از صنعت سلامتی مردم این منطقه را به مخاطره انداخته است. 

به گزارش ثلاث حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز جمعه کنگان افزود: آلایندگی های ناشی از صنعت سلامتی مردم این منطقه را به مخاطره انداخته است. 
وی به تاکید رئیس جمهوری بر تشکیل کمیته ملی هوای پاک پارس جنوبی در سفر به کنگان اشاره کرد و افزود: یکی از مصوبات این سفر تشکیل کمیته ملی هوای پاک پارس جنوبی بود که این کمیته تشکیل شده است. 
اما جمعه کنگان افزود: انتظار جدی از کمیته حل هوای پاک اتخاذ تصمیم مناسب و اصولی و اقدام عاجل و عملی برای کاهش آلایندگی هاست. 
وی به دیگر مصوبات سفر ریاست جمهوری اشاره و با تقدیر از اهتمام و جدیت فراوان فرماندار کنگان در پیگیری مصوبات سفر بیان کرد: تجربه نشان داده اگر عزمی جدی برای پیگیری مصوبات نباشد این تصمیمات به ثمر نخواهد نشست. 
محمودی، به موضوع احداث مجتمع فرهنگی هنری شهر بنک اشاره کرد و گفت: تسریع در اتمام این پروژه یکی از خواسته های مهم مردم این شهر است. 
وی اضافه کرد: ۶ سال آز آغاز عملیات اجرای این پروژه گذشته اما هنوز تکمیل نشده است و انتظار جدی مردم بویژه جوانان بنک این است تا این پروژه با تدبیر مسئولان بویژه فرماندار تکمیل و به بهره برداری برسد. 
امام جمعه کنگان با تبریک میلاد منجی عالم بشریت امام زمان (عج) گفت: آشنایی و معرفت افزایی به ساحت مقدس امام زمان(عج) و ایجاد مقدمات لازم برای ظهور مصلح و منجی کل از وظایف مهم منتظران است. 
وی بیان کرد: همه باید برای تحقق ظهور و ایجاد بستر برای جامعه مهدوی همت گمارند. 
محمودی به ارکان جامعه مهدوی اشاره کرد و ادامه داد: پیشرفت و تعالی علمی، رشد عقلی و مبارزه با انحرافات عقیدتی و بدعت های دینی سه محور مهم جامعه مهدوی است. 
وی با تاکید به برگزاری باشکوه مراسم جشن نیمه شعبان به احیای شب میلاد اشاره کرد و گفت: احیای نیمه شعبان فرصتی برای استغفار و آمرزش الهی و دعا برای فرج امام زمان (عج) است. 
محمودی با تبریک روز مستضعفین و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و تقدیر از تلاش ها و مجاهدت های آنان اظهارداشت: امنیت امروز کشورمرهون ایثار و تلاش های بی وقفه و خالصانه سربازان گمنام امام زمان (عج) و دیگر نیروهای مسلح و امنیتی است. 
وی افزود: دستگاه های امنیتی اطلاعاتی چشم بیدار نظام هستند که در عین گمنامی خواب راحت را از دشمن گرفته و بسیاری از توطئه های آنان را خنثی کردند. 
محمودی با نکوداشت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز سپاه پاسداران نه تنها برای ملت ایران بلکه نقطه و تکیه گاه امیدی برای نهضت های اسلامی در دنیاست و امروز به کوری چشم دشمنان، سپاهیان، ارتش، نیروی انتظامی، مرزبانی و دیگر نیروهای مسلح، اطلاعاتی و امنیتی اجازه توطئه را به هیچ ابرقدرتی نخواهند داد. 
امام جمعه کنگان به موضوع سیل ویرانگر اخیر در برخی نقاط کشور اشاره کرد و با تقدیر از همت مردم، مسئولان، نیروهای مسلح در کمک به سیل زدگان بیان کرد: از کمک های مردمی شهرستان کنگان و حضور تیم جهادی بسیج محله حسین آباد در مناطق سیل زده خوزستان تشکر می کنم.

ابوذر حسین پور

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن