بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 14305
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 10 فروردین 94 7:48 ب.ظ

فرماندار کنگان خبر داد:

رشد ۴۰ درصدی حضور مسافران نوروزی در شهرستان کنگان با میانگین ماندگاری ۲ روز

فرماندار شهرستان کنگان گفت: حضور گردشگران نوروزی در این شهرستان رشد ۴۰ درصدی داشته است که عمدتا از استان فارس و کهگیلویه و خوزستان می باشند.

عباس جمشیدی دوشنبه ظهر در خصوص آخرین وضعیت مسافران نوروزی شهرستان گفت: در ۹ روز گذشته سال جاری قریب به ۳۰۰ هزار نفر وارد شهرستان کنگان شدند و از جاذبه های گردشگری، تفریحی، رفاهی و نیز تاریخی این دیار دیدن کردند.
فرماندار کنگان افزود: میزان ماندگاری مسافران نوروزی در این شهرستان بصورت میانگین در روزهای گذشته حدود ۲ روز بوده است.
جمشیدی گفت: بیشتر مهمانان نوروزی از استانهای همجوار بویژه فارس، خوزستان و کهگلویه و بویر احمد بوده اند.
رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کنگان گفت: این شهرستان بدلیل دارا بودن ظرفیت های گردشگری طبیعی، گردشگری صنعتی و نیز گردشگری تاریخی ، همواره مکانی جذاب و ارزشمند برای رفاه و آسایش و نشاط گردشگران در فصول مختلف سال بویژه پاییز، زمستان و اوایل فصل بهار است.
وی با اشاره به پتانسیل های شهرستان در حوزه گردشگری از مسوولان و متولیان کشوری بویژه سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور خواست تا شهرستان کنگان بویژه مرکز شهرستان را بعنوان منطقه گردشگری استان معرفی و روی آن سرمایه گذاری کنند.
جمشیدی همچنین با بیان اینکه زیرساختهای لازم برای جذب سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در این شهرستان فراهم شده اظهار داشت: دولت در این راستا آماده هرگونه همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی است.
وی در پایان با تقدیر از مهمان نوازی مردم شهرستان و تجلیل از دست اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ، از هموطنان خواست تا در روزهای باقیمانده از نیمه دوم تعطیلات نوروزی به این شهرستان سفر کنند. // ابوذر حسین پور

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن