بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 2123
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 29 تیر 93 1:01 ب.ظ

فارس

لزوم برخورد جدی با باند معتادان و توزیع کنندگان مواد در بنک

ثلاث، علی هوشیار ظهر امروز در نشست مسئولان انتظامی کنگان با اعضای شورای اسلامی بنک ضمن عرض تشکر از حضور فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی در جلسه شورا اظهار داشت: خداوند را سپاسگزاریم که نعمت امنیت در کشور جمهوری اسلامی با تلاش نیروی انتظامی برقرار است. به گزارش ثلاث  و به نقل از فارس وی با […]

ثلاث، علی هوشیار ظهر امروز در نشست مسئولان انتظامی کنگان با اعضای شورای اسلامی بنک ضمن عرض تشکر از حضور فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی در جلسه شورا اظهار داشت: خداوند را سپاسگزاریم که نعمت امنیت در کشور جمهوری اسلامی با تلاش نیروی انتظامی برقرار است.

به گزارش ثلاث  و به نقل از فارس وی با تمجید از زحمات پرسنل خدوم نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم در جامعه افزود: مقوله خیلی مهم که باید به آن توجه جدی شود که این موارد دامنگیر مردم شهر بنک شده است یکی توزیع و استعمال مواد مخدر و دیگری سرقت است که باید برای رفع این معضل اجتماعی تلاش مضاعفی انجام داد.

فرمانده منطقه انتظامی کنگان نیز ضمن ابراز خرسندی و رضایت از حضور در جلسه شورای اسلامی بنک گفت: امیدوارم که با همکاری و هماهنگی یکدیگر بتوانیم معضل فساد و فروش مواد مخدر و همچنین برخورد با سارقان را در دستور کار اصلی قرار دهیم.

کرم دشتیان افزود: کلانتری بنک باید با هماهنگی لازم هر چه سریعتر نسبت به برخورد با این عوامل شوم اقدام کند.

وی ضمن تشکر از حضور مستمر بسیجیان در صحنه گفت: همه ما بسیجی هستیم و باید بسیج در صحنه باشد و به کمک نیروی انتظامی بیاید و هر وقت مردم و بسیج در صحنه بوده‌اند مشکلات حل شده است.

در ادامه اعضای شورای اسلامی بنک نیز ضمن تشکر از حضور فرماندهی منطقه انتظامی، فرماندهی کلانتری و حوزه مقاومت امام خمینی(ره) هر کدام در زمینه برقرار نظم و امنیت و برخورد با افرادی که جامعه را به نابودی می‌کشانند و جوانان را به بیراهه می‌برند مطالبی مطرح و خواستار پیگیری مستمر و جدی پرسنل خدوم نیروی انتظامی شدند.

 

برچسب ها: , , ,

نظرات

  1. سندس says:

    سلام ازکلانتری بنک به خاطربرقراری امنیت ممنونیم

  2. بنکی says:

    با سلام
    اگه لطف کنید در مورد مراکز جمع اوری زباله ها در بنک هم گزارشی تهیه کنید ممنون میشم / چون که مالک زمین اجار شده یکی از این مراکز که در خیابا اصلی وجود دارد و در مرکز شهر هم است از بچه های شورا میباشد بخاطر همین که آنها پیگیر این مساله نیستند

  3. ناشناس says:

    بیکاری وفقر .بزرگترین عامل است .زیرا دزد اشتباه چاپی درد است.جمعیت جوان بنک زیاد است وهیچ کس فکری به حال آنان نمیکند. همه معلول میبینند ولی نه علت یابی میکنند نه آسیب شناسی.جلسه گرفتن وحرف زدن واینک باید بشود وباید چنان شود وچنان نشود دردی دوا نمیکند.درجلسات مرسوم شده من از تو متشکرم وتو از من متشکر باش.تعارف تکه کردن را کنا ربگذارید .وبرای نجات جوانان فکری بکنید.چطور برای پروژه زندان بودجه داشتید اما برای پیشگیری ودرمان هیچ.من بنکی هستم سالها در میان جوانان غیور ومومن وبا سواد وعاشق تحصیل وکار بزرگ شدم جوانانی بس مثال زدنی. نیمی از نیروی کار کنگان بنکی بوده وهستند. چطور الان که دوره پیشرفت است جوانان بنک باید اینگونه فراموش شوند .مقصر اول جامعه ودوم مدرسه به خصوص ابتدایی وراهنمایی وسوم خانواده ها هستند.من خانواده را در بنک مقصر اصلی نمیدانم .زیرا همه را میشناسم.به همین دلیل آخرین مقصرند .مدارس ابتدایی که شیرازه وشالوده اصلی هستند ومدارس راهنمایی که دوران بحران بچه هاست وضع اسفناکی دارند.گویا فراموش کرد هاند با سرمایه های گران مردم سروکار دارند.کار آفرینی کنید تا جوانان بیکار نمانند فردا همین مواد وارد خانه های خودتان میشود .

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن