بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61283
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 30 مرداد 99 12:43 ب.ظ

فرمانده انتظامي کنگان :

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در کنگان

فرمانده انتظامی کنگان از دستگیری ۱۳ خرده فروش و معتاد و کشف مقادیری انواع مواد مخدر در طرح تشدید برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی کنگان از دستگیری ۱۳ خرده فروش و معتاد و کشف مقادیری انواع مواد مخدر در طرح تشدید برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی کنگان رهام رضایی
به گزارش ثلاث سرهنگ ” رهام رضایی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در ادامه روند مبارزه شبانه روزی با عرضه فروش مخدر و در راستای ارتقاء احساس امنیت شهروندان، طرح تشدید برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران انتظامی در یک عملیات هماهنگ، با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی ۱۳خرده فروش و معتاد مواد مخدر را در سطح شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲کیلو و۱۶۴گرم انواع مواد مخدرکشف شد.
سرهنگ رضایی تصریح کرد: متهمان همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کنگان در پایان ضمن بیان اینکه تداوم طرح های پاکسازی و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر موجبات خوشحالی مردم و تقدیر از پلیس شده است ، از شهروندان خواست تا برای هرچه سالم سازی محیط اجتماع، پلیس را در دستگیری خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر یاری کنند و هر گونه اخبار را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن