بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 10694
تعداد نظرات:۵ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 24 دی 93 9:59 ب.ظ

خبر خوش برای جنوب استان بوشهر

واحدهای تولیدی آلاینده مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مشمول عوارض آلایندگی شدند

ثلاث- با تلاش دکتر موسی احمدی در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، واحدهای تولیدی آلاینده مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مشمول پرداخت عوارض آلایندگی شدند

به گزارش ثلاث و به نقل از سایت رسمی دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر، با رأی موافق نمایندگان واحدهای تولیدی کالا و خدمات آلاینده مستقر در مناطق آزاد تجاری –صنعتی و ویژه اقتصادی شبیه به واحدهای آلاینده مستقر در سرزمین اصلی مشمول عوارض آلایندگی شدند.

خبرگزاری خانه ملت،نوشت:  نمایندگان در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه ۲۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی لایحه رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور ماده الحاقی دیگری را با پیشنهاد جمعی از نمایندگان با ۱۳۶ رأی موافق، ۱۰ رأی مخالف و ۱۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۸ نماینده حاضر را مصوب و به لایحه مذکور اضافه کردند.

براساس این گزارش ماده الحاقی به شرح ذیل است:

واحدهای تولیدی کالا و خدمات آلاینده مستقر در مناطق آزاد تجاری –صنعتی و ویژه اقتصادی شبیه به واحدهای آلاینده مستقر در سرزمین اصلی با رعایت ترتیبات مشخص شده در قانون مالیات بر ارزش افزوده و اصلاحات بعدی آن مشمخول عوارض آلایندگی می شود.

پیش از این مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی همچون عسلویه از پرداخت عوارض آلایندگی معاف بودند که با مصوبه امروز مجلس، از این پس کلیه صنایع آلاینده در این مناطق نیز مکلف به پرداخت عوارض آلایندگی خواهند بود

نظرات

  1. h says:

    احسنت بر شیخ.دعای خیر پشت سرته .ادامه بده بزرگوار

  2. كنگاني says:

    جمعا صلوات

  3. دانشجو says:

    درود بر نماینده پرتلاش؛ به امید توفیقات روز افزون برای جنابعالی و پیشرفت هر چه بیشتر جنوب استان

  4. قاصی says:

    درود بر دکتر موسی احمدی من تلاش های فراوان ایشان را دیدم درود درود درود

  5. شکر says:

    با سلام . همه ی این عا به کنار ،این مسئله مهمه که این عوارضی که پرداخت میشه ،به کی پرداخت میشه؟توی جیب کدوم از حضرات میره؟ وگرنه پرداخت عوارضی که بره توی جیب نورچشمی ها و مردم کمافی السابق بخان آلودگی رو تحمل کنن….

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن