بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 23071
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 21 آبان 94 1:40 ب.ظ

خداحافظی با جاده مرگ/احمدی:اجرای فاز اول جاده جم-ریز با اعتبار ۱۹۵ میلیارد ریال

ثلاث- نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز اول جاده جم – ریز با اعتبار ۱۹۵ میلیارد ریال احداث می‌شود.

حجت‌الاسلام موسی احمدی  اظهار داشت: بهبود وضعیت راه‌های جنوب استان بوشهر را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم و از بدو ورودم به عنوان نماینده مردم در مجلس، پیگیر پروژه جاده جم به ریز بودم.

وی در ادامه در گفتگو با خبرنگار آینه جم  افزود: در نشست با معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت، این جاده را جاده مرگ عنوان کردم و تاکید کردم که مردم سال‌هاست چشم انتظار جاده ایمن جم به ریز هستند.

احمدی گفت: وزیر نفت با تامین اعتبار جاده فوق موافقت کرد و دستور مطالعه آن را صادر کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بعد از نشست مذکور، جلساتی متعدد نیز با مدیرعامل شرکت ملی گاز و مدیر عامل شرکت ملی نفت در زمینه تسریع در اجرای پروژه فوق و مسایل مربوط داشتم.

وی افزود: خوشبختانه مطالعه فاز اول پروژه تمام شده است و مناقصه هم انجام شده است و پیمانکار در حال تجهیز کارگاه برای شروع پروژه است.

احمدی با بیان اینکه فاز اول جاده جم – ریز با اعتبار ۱۹۵ میلیارد ریال احداث می‌شود، خاطرنشان کرد: مطالعه فاز دوم و سوم همزمان با اجرای فاز نخست انجام می شود.

نظرات

  1. حمید says:

    لطفا یک نشست هم با مسئولین شهرداری و محیط زیست شهرستان کنگان در زمینه فاضلاب شهری داشته باشید که از نماز شب هم واجب تر هست. اعتبار این کار از تمام کارهایی که انجام شده کمتر هست. لطف کنید همیشه یاد مردم باشید نه روزهای نزدیک به انتخابات مردم را… حساب میکنید.

  2. محسن says:

    ای جاده خوشیه ن
    ما میگیم سیش جاده تنگ درک

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن