بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 11893
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 16 بهمن 93 12:25 ب.ظ

در نشست جوانان با امام ججمعه سیراف مطرح شد:

امام جمعه سیراف: بیکاری دغدغه اصلی جوانان شهر ماست

ثلاث- در نشست جوانان با امام جمعه سیراف مطرح شد: بیکاری دغدغه اصلی جوانان سیراف است.

به گزارش ثلاث، امام جمعه سیراف در نشست با تنی چند از جوانان سیراف گفت: با توجه به وجود فازهای اطراف، شایسته نیست شخص بیکاری در سیراف وجود داشته باشد/ جوانان سیراف: ما فقط حقمان را می خواهیم.به گزارش سیراف صلاه صبح امروز (پنج شنبه) جمعی از جوانان تحصیل کرده سیراف به نمایندگی از دیگر جوانان سیرافی با حجت الاسلام والمسلمین عاشوری امام جمعه این شهر دیدار کردند.

به گزارش ثلاث، تنی چند از جوانان سیرافی صبح امروز با امام جمعه این شهر نشستی برگزار کردند. در ابتدای جلسه مرزبان یکی از جوانان سیرافی ضمن تقدیر از امام جمعه شهر بخاطر پیگیری مسائل و مشکلات شهر از عدم بکارگیری نیروهای سیرافی در آتش نشانی سه راه طاهری انتقاد کرد.

این جوان سیرافی با طرح این سوال که آیا حق جوان سیرافی نیست که در جایی مشغول بکار شود که در فاصله چند قدمی اوست؟ اذعان داشت: با وجود این همه فازهای گازی که بعضا شهرت جهانی دارند،، جوان سیرافی نباید بیکار باشد زیرا این بیکاری آفتی محسوب می شود که می تواند یک جوان را به سمت بی راهه بکشاند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین صادق عاشوری به پیگیری های خود نسبت به دغدغه های جوانان سیراف اشاره کرد و افزود: بارها از طریق طی نامه نگاری، حضوری و حتی تلفنی، مسائل و مشکلات جوانان سیراف را بگوش منطقه ویژه و مسئولین فاز های اطراف رسانده ام؛ لذا جوانان سیرافی حق دارند با وجود تحصیلات عالیه درجایی مناسب و با حقوقی متناسب با کارشان مشغول باشند.

وی عنوان کرد: بنده باز هم پیگیر مطالبات به حق شما عزیزان هستم اما مردم و بخصوص جوانان سیراف باید با همبستگی بیشتر در صحنه باشند و به صورت کاملا قانونی و مسالمت آمیز از حق خود دفاع کنند.// منبع: پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه سیراف

 

 

SAM_4724

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن