بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 12162
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 18 بهمن 93 12:34 ب.ظ

فرماندارکنگان: گذر ازمشکلات در سایه صبر و مقاومت انقلابی

به گزارش ثلاث و به نقل از ایرنا ، عباس جمشیدی روز شنبه درجمع مردم کنگان با اشاره به تلاش دشمنان برای توقف و ضربه زدن به نظام نوپای دینی افزود: ملت بزرگ ایران با توکل برخدا، در سایه منویات رهبری فرزانه انقلاب و حضور و حمایت از مسوولان از این گردنه نیز به سلامت […]

به گزارش ثلاث و به نقل از ایرنا ، عباس جمشیدی روز شنبه درجمع مردم کنگان با اشاره به تلاش دشمنان برای توقف و ضربه زدن به نظام نوپای دینی افزود: ملت بزرگ ایران با توکل برخدا، در سایه منویات رهبری فرزانه انقلاب و حضور و حمایت از مسوولان از این گردنه نیز به سلامت عبور و دشمنان را مایوس خواهند کرد.

وی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی رمز پیروزی و گذر از گردنه تحریم ها است و دولت در این راه مصصم و کمر همت را برای خدمت صادقانه به مردم محکم بسته و به توفیقات زیادی دست پیدا کرده است.

فرماندار کنگان با تجلیل از مقام شامخ امام راحل و شهدای والامقام بیان کرد: امروز نیز خلف صالح امام (ره)، مقام معظم رهبری راه امام و شهیدان را با عزت ادامه می دهند.

جمشیدی با اشاره به حمایت رهبر فرزانه انقلاب از جریان هسته ای و روند مذاکرات گفت: موضع تیم مذاکره کننده مانند موضع رهبری و ملت مقاوم ایران عزت، صلابت، اقتدار و ایستادگی است و آنان در جریان مذاکرات هرگز از حقوق مسلم ملت عقب نشینی نخواهند کرد.

فرماندار کنگان افزود: اختلافات بین رییس جمهوری آمریکا و کنگره این کشور در زمینه تحریم های ایران، نشان از عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

وی به تلاش دشمنان برای لغزش حکومت دینی و نظام اسلامی اشاره کرد و با تبیین تلاش دشمنان در عرصه های مختلف از جمله اهانت به مقدسات، حمایت از جریان تکفیری تروریستی داعش و کاهش قیمت نفت اظهارکرد: ملت بزرگ ایران با حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خواب خرگوشی دشمنان را به کابوسی وحشتناک برای آنها تبدیل می کنند.

جمشیدی گفت: با وجود همه تلاشهای بی وقفه دشمن برای کمرنگ کردن یوم الله ۲۲ بهمن، مردم خداجوی و وفادار و انقلابی ایران با خروش میلیونی خود در ۲۲ بهمن سال جاری خالق حماسه ماندگار دیگری خواهند شد.

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن