بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 12182
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 19 بهمن 93 0:30 ق.ظ

نادر احمدی

استقبال شهروندان کنگانی از برنامه های ورزشی دهه فجر امسال

اختصاصی ثلاث- خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از جانب شهروندان صورت گرفت و بخصوص دانش آموزان مقاطع مختلف در این همایش حضور بهم رساندند

نادر احمدی در تشریح و رویکرد قسمتی از برنامه های امسال دهه فجر در کنگان به خبرنگار ثلاث گفت: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از جانب شهروندان صورت گرفت و بخصوص دانش آموزان مقاطع مختلف در این همایش حضور بهم رساندند.
وی افزود: هدف از این همایش، گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر بود که شورای اسلامی و شهرداری کنگان برنامه های متعددی از جمله دو همگانی، والیبال ساحلی و دوچرخه سواری در قالب مسابقات ورزشی و فعال کردن شهروندان و همچنین ایستگاه نقاشی با مضمون دهه مبارک فجر و مجسمه های شنی برای پر کردن اوقات فراغت عزیزان برنامه ریزی و اجرا شد.
عضو شورای شهر کنگان خاطرنشان کرد: مسابقات دوچرخه سواری با حضور بیش از ۱۴۰ نفر شرکت کننده و به شکل همایش در امتداد ساحل زیبای شهر کنگان برگزار شد که در پایان به قید قرعه به ۴۰ نفر هدیه ارزنده تقدیم شد.احمدی ابراز داشت: دو همگانی با شرکت بیش از ۱۰۰ نفر برگزار شد که به ۵ نفر اول ۱۵۰ هزار تومان ۵ نفر دوم ۱۰۰ هزار تومان و به ۱۰ نفر بعد هم ۵۰ هزار تومان اهدا شد.
وی گفت: در برنامه مفرح ایستگاه نقاشی ما نیز حدودا ۲۵۰ نفر شرکت داشتند که به همه آن ها هدیه، بسته های فرهنگی و کمک آموزشی و داستان تقدیم شد.
عضو شورای شهر کنگان از برنامه ساخت مجسمه های شنی در ساحل به عنوان را یکی از مفرح ترین برنامه های دهه فجر عنوان کرد و افزود:
به سه مجسمه برتر هدیه ارزنده
و برای تعداد زیادی نیز به قید قرعه هدایایی تقدیم شد.
احمدی خاطرنشان کرد: در پایان از همراهی و حمایت معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری، پلیس راهنمایی و رانندگی ، اورژانس ۱۱۵، رئیس هیات فوتبال و ورزش های همگانی تشکر و قدارنی میگردد.

 

نظرات

  1. جوانمردان says:

    آقای شهردار و دوستان شورا و شهرداری بویژه آقای احمدی خدا قوت
    کار بسیار ارزشمندی بود
    امیدواریم تداوم یابد

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن