بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1507
تعداد نظرات:۵ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 15 تیر 93 10:33 ق.ظ

۴ کشته و ۳۰ مصدوم بر اثر واژگونی اتوبوس شیراز-عسلویه+عکس

ثلاث – واژگونی یک دستگاه اتوبوس در استان فارس ۴ کشته و ۳۰ مصدوم بر جای گذاشت.

ثلاث – واژگونی یک دستگاه اتوبوس در استان فارس ۴ کشته و ۳۰ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش ثلاث حسین درخشان، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور فروزآباد ـ شیراز در استان فارس خبر داد.

فرمانده پلیس راه شمال استان فارس گفت: با بررسی های انجام شده ، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئن، علت اصلی این تصادف عنوان شده است .

سرهنگ سیروسی افزود: اداره راه و شهرسازی نیز به علت نصب گاردریل های غیر استاندارد و ضعیف در محل و شرکت سازنده اسکانیا نیز به علت ضعف ساختاری در اتاق و کنده شدن سقف اتوبوس و در نتیجه پرتاب شدن مسافران به بیرون ، در علت این حادثه مقصر هستند .

دراین حادثه که ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه ظهر امروز در نزدیکی منطقه تنگ زنجیران شهرستان فیروزآباد رخ داد،۴ مسافر اتوبوس اسکانیا که از شیراز به عسلویه در حرکت بود ، در دم جان باختند و ۲۲ نفر زخمی و روانه بیمارستان شدند ./واحد مرکزی خبر

تصادف اتوبوس

تصادف اتوبوس

تصادف اتوبوس

نظرات

  1. ناشناس says:

    من دیروز از جاده شیرازعسلویه برمیگشتم وخودم شاهد واژگونی اتوبوس بودم وبه کمک مصدومین حادثه رفتم تعداد کشته شدگان شش نفر بودند نه چهار نفر هر شش نفر هم مردبودند یکی هم تبعه افغانستان بود.

  2. مصطفی says:

    من مسافر این اتوبوس بودم و زیر سقف اتوبوس خودمو از نورگیر به بیرون کشیدم خیلی دلخراش بود … بیشتر از آسیب جسمی دچار ترس شدید شده ام .خدا راننده را لعنت کند فکر جان مردم نیستند..

  3. دینا says:

    سهل انگاری راننده = بازی با جون مردم .

  4. ناشناس says:

    منم از مصدومین اتوبوس بودم وشکر خدامیکنم که پسر سه ماهم بدون کوچکترین خراشی. از اىن حادثه سالم بیرون آمد

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن