بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15565
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 20 اردیبهشت 94 2:43 ب.ظ

مباهات:

۱/۵ کیلومتر از اسفالت کمربندی کنگان انجام شده است

اختصاصی ثلاث- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کنگان گفت: موسسه خاتم الانبیا حدودا از دو هفته گذشته کار کمربندی را از سر گرفته و در این مدت حدودا یک و نیم کیلومتر آسفالت یک لایه اجرا شده است.

به گزارش ثلاث، کمربندی کنگان که از ماه ها پیش مسئولین خبر اجرای آن را داده بودند چندی پیش ادامه کار خود را توسط موسسه خاتم الانبیا-الهادی شروع کرد.

قاسم مباهات رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کنگان در خصوص آخرین وضعیت این پروژه بزرگ در گفتگویی کوتاه به خبرنگار ثلاث گفت: کمربندی کنگان توسط موسسه خاتم الانبیا-الهادی حدودا از دو هفته گذشته کار خود را از سر گرفت و در این مدت حدودا یک و نیم کیلومتر آسفالت یک لایه اجرا شده است.

وی افزود: اتمام کار آسفالت قطعات دو و سه محور این کمربندی طبق قولی که از موسسه خاتم الانبیا گرفته شده، برای هفته دولت امسال است.

 

****

از کل ۴۲ میلیارد اعتبار اولیه که قرار است منطقه ویژه پارس آن را به خاتم الانبیا بپردازد، ۱۰ میلیارد تومان باقی مانده است.

اعتبار اولیه پروژه کمربندی ۴۲ میلیارد تومان است اما این رقم با اضافه کاری های مرتبط با این پروژه، به رقمی نزدیک به ۹۵ میلیارد تومان می رسد که باید توسط منطقه ویژه برای موسسه خاتم الانبیا تامین شود.

تعهد شرکت الهادی وابسطه به خاتم الانبیا برای آسفالت کمربندی مذکور در دو لایه است که این نیز منوط به این است که منطقه ویژه نیز تعهدات خود را انجام دهد.

گفته شده که مشاور برآیند، سر ناظر اداره کل راه و شهرسازی، ناظر مقیم از اداره راه و شهرسازی شهرستان و آزمایشگاه مکانیک خاک، کیفیت و روند کار را تحت نظر دارند

نظرات

  1. ناشناس says:

    یه لطفی کنید و نوشته های متن خبر رو پر رنگ کنید اینطور خوانا نیست و رنگ نوشته خیلی نزدیک به رنگ زمینست و باعث اذیت شدن چشم میشه

  2. علی says:

    جاده ساحلی دیر به کنگان هم برنامه ایی دارن براش

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن