بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1584
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 16 تیر 93 11:56 ق.ظ

دکتر موسی احمدی:

بررسی اعتراض کنگانی ها به آلودگی هوا در کمیسیون انرژی+فیلم

ثلاث : نماینده جنوب استان : در جلسه دیروز کمیسیون گزارشی درباره نشر و پخش گاز در کنگان که موجب ناراحتی و نگرانی مردم این منطقه شده بود و اعتراضات مردمی به این مساله را ارایه کردم

ثلاث: نماینده جنوب استان در مجلس و عضو کمیسیون انرژی گفت: در جلسه دیروز کمیسیون گزارشی درباره نشر و پخش گاز در کنگان که موجب ناراحتی و نگرانی مردم این منطقه شده بود و اعتراضات مردمی به این مساله را ارایه کردم و با توجه به اینکه پاسخ مسولین منطقه قانع کننده نبود قرار شد از وزارت نفت بخواهیم که در این باره پاسخ رسمی بدهد.

به گزارش ثلاث؛ موسی احمدی در گفتگو با خانه ملت افزود: در این جلسه همچنین میرکاظمی رئیس پیشین کمیسیون گزارشی از پرونده کرسنت از ابتدا تاکنون ارائه داد و تعدادی از اعضای کمیسیون درخواست کرد هیات رئیسه کمیسیون نظر خود را در این باره ارائه دهند.

وی افزود: علاوه بر این میرکاظمی از نامه اش به رئیس جمهور در مورد قرارداد کرسنت و تخلفات این قرارداد خبر داد و گفت: وزیر نفت خرداد ماه سال جاری نامه ای به رئیس جمهور در مورد قرارداد کرسنت نوشته اند که میرکاظمی نیز به عنوان یکی از مطلعان از این پرونده نامه ای به رئیس جمهور در پاسخ به نامه زنگنه نوشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: علاوه بر این در جلسه امروز مقرر شد کمیسیون انرژی برای حل مشکل آب استانها و رفع نگرانی نمایندگان ورود کند.

احمدی افزود:‌ همچنین در این جلسه درخواست شد وزارت نفت نظر قطعی خود را درباره افرادی که در آزمون شرکت نفت ثبت نام کرده و منتظر نظر این شرکت هستند اعلام کند.

به گفته وی در این جلسه همچنین نظر حبیب آقاجری درباره آلایندگی پتروشیمی ها در حوزه انتخابیه اش یعنی ماهشهر مطرح شد.
نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس  افزود: در این جلسه همچنین ۵۲ ماده اساسنامه شرکت ملی نفت قرایت و  بررسی شد که بیشتر به مباحثی همچون وظایف هیات مدیره و مجمع عمومی و شرایط احراز پست مدیرعاملی و وظایف آنها اختصاص داشت.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن