بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 19270
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 26 مرداد 94 2:19 ب.ظ

با حضور بهرنگ حکیمی پور

کارگاه تحلیل و اجرای موسیقی دستگاهی در کنگان برگزار می شود

ثلاث- کارگاه تحلیل و اجرای موسیقی دستگاهی با حضور بهرنگ حکیمی پور پنج شنبه ۲۹ مرداد ماه در کنگان برگزار می شود.

به گزارش ثلاث، «خانه‌ی خلاقیت و نوآوری نیم‌در» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان برگزار کننده‌ی این کارگاه تخصصی است که در آن مباحث جذابی پیرامون دوره های مختلف موسیقی در ایران با اجرای همزمان ارایه خواهد شد.

بهرنگ حکیمی پور؛ آهنگساز، نوازنده‌ی تنبک و سه تار است. وی دوره‌ی تنبک را نزد استاد بهمن رجبی و سه تار را نزد استاد مسعود شعاری و زنده یاد استاد محمدرضا لطفی گذرانده است.

این حرکت با مشارکت و همراهی شرکت خدمات مسارفت هوایی و جهانگردی پرشیا سیر کنگان، آتلیه فیلم و عکس زوم، نمایشگاه اتومبیل امین و فروشگاه قطعات الکترونیک فاضل انجام خواهد شد.

این کارگاه روز پنج شنبه ۲۹ مرداد ۹۴ ساعت ۲۰ در سالن اجتماعات کتابخانه غدیر کنگان برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند برای تهیه ی بلیت به خانه‌ی خلاقیت و نوآوری (ابتدای خیابان دارایی ـ کنار کافی نت) و یا نمایندگی رسمی ایرانسل ( سیتی سنتر ـ ورودی اصلی ـ سمت راست) مراجعه نمایند.

برای کسب آگاهی بیشتر نیز شماره ۲۲۴۲ـ۵۵۲ـ۰۹۳۰ آماده‌ی پاسخگویی به دوستداران موسیقی خواهد بود.

 

 

کارگاه موسیقی

نظرات

  1. سیاوش says:

    با سلام خدمت دوستداران موسیقی ایرانی ببخشید نگفتم اهالی موسیقی اصیل ایرانی چون در نقدی که پیرو این حرکت یعنی برگزاری این نشست و کارگاه آموزشی داشتم این است که آقای ناظریان که این حرکت نه چندان هوشیارانه را انجام داده اند آیا خبر ندارند در کنگان ما تحلیل گرموسیقی ردیفی ودستگاهی نداریم و حتی خود آقای ناظریان اطلاعات کاملی و جامعی از موسیقی ایرانی ندارند من نمیدانم چه کسی میخواهد دراین کارگاه شرکت کند آیا دوست عزیز شما که میخواهید حرکت نو و جدیدی دراین شهر برای پیشبرد فرهنگ شهر بکنید به جای این نشست توسط این استاد عزیز اول به مردم موسیقی دستگاهی وردیفی را آموزش می دادید وذاعقه مردم شهر مبنی بر شاخه های مختلف موسیقی را مسنجیدید بعد اقدام میکردید.مردم کنگان اول باید موسیقی اصیل برایشان تحلیل شود بعد درضمن عده کمی از دوستان که در حوزه موسیقی ایرانی فعالیت میکنند یا نوازنده چند قطعه ساده هستند یا تعداد آنها که چیزی از دستگاه میدانند از انگشتان یک دست هم کمتر است.
    من الله توفیق

  2. سیاوش says:

    چیه یه صاحب نظر پیت میشه زورتون میاد آقای صفایی ودارودسته
    چرا نقد منو نذاشتین تو سایت.
    برو سایتتو جمع کن کوکا

  3. بهرنگ لطیفی says:

    با تشکر از تمامی دست اندرکاران این برنامه واقعا اجرای ابن چنین برنامه هایی سختی و مشقت بسیاری می خواهد و جا دارد در بندر کنگان بیشتر به این نوع برنامه ها پرداخته شوذ در پایان از جناب آقای قاسمی مدیریت خانه خلاقیت و نوآوری نیم در بخاطر همه زحمات برگزاری این مراسم تشکر و قدردانی می نمایم و همجنین از تمامی شرکت هایی که از این مراسم حمایت کردند و حامی مسایل فرهنگی میباشند تشکر میکنم انشالله باز هم شاهد همچین برنامه هایی در سطح دیار مهربانی بندر کنگان باشیم.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن