بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 21026
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 31 شهریور 94 10:09 ق.ظ

مدیرکل سابق : قصدی برای کاندیداتوری مجلس ندارم

بدنبال مطرح شدن نام اصغر حصیری مدیر کل سابق اموزش و پرورش استان برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی ، وی در صفحه اینستاگرام خود ان را شایعه دانست. حصیری در این پست با اعلام این که به عنوان کاندیدا در عرصه انتخابات شرکت نمی کند اورده است : با اهدای گرم ترین […]

بدنبال مطرح شدن نام اصغر حصیری مدیر کل سابق اموزش و پرورش استان برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی ، وی در صفحه اینستاگرام خود ان را شایعه دانست.

حصیری در این پست با اعلام این که به عنوان کاندیدا در عرصه انتخابات شرکت نمی کند اورده است :

با اهدای گرم ترین سلام ها به مهربانی های,همیشه ی مردم نازنین دیارم و آرزوی سلامت و شادی و عاقبت به خیری آن خوبان و با عرض ارادت دوباره.

طی تماس های,مکرر دوستان مهربان و برادران و خواهران همراه و هم دل و هم زبان مطلع شدم که زمزمه هایی در استان عزیزمان مبنی بر حضور این جانب در عرصه ی انتخابات مجلس شورای اسلامی، در میان دوستان پیچیده و پرسشگری مردم فهیم و بزرگوارمان را دراین خصوص برانگیخته است.بدون شک چنین زمزمه هایی برخاسته از نهاد و سرشت پاک و بی آلایش عزیزانی است که همواره این برادر کوچک خود را به طرق مختلف,نواخته و مورد لطف قرار داده اند.اما با سپاس از آن الطاف بی شایبه به عرض می رسانم که بنا به دلایل گوناگون امکان حضور اینجانب در این مرحله به عنوان کاندیدای نمایندگی مجلس وجود ندارد و اگر عمری و فرصتی باقی باشد، این حقیر همچنان در آموزش و پرورش خدمت گزار مردم نازنین و جامعه ی عزیزمان خواهم ماند.

انشالله با مشارکت بیش از پیش خود و حضور در پای صندوق های رای، همچون گذشته فرصت اصلاح و نوسازی را با هدف سربلندی و سرافرازی ایران عزیز فراهم سازیم و بر ساز و کارهای دمکراتیک برای استقرار مردم سالاری تاکید ورزیم. بی شک بهترین ساز و کار برای نیل به چنین مقصد و مقصودی انتخابات است.

طبیعی است این جانب نیز به حسب وظیفه دینی و ملی در انتخابات هفتم اسفند تنها به عنوان یک رای دهنده و انتخاب کننده حضور خواهم یافت و فرصت انتخاب شدن را به دوستان همفکر و شایسته واگذار می کنم.

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن