بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 22084
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 29 مهر 94 3:05 ب.ظ

فرماندار کنگان:

اولویت اشتغال با میزبانان صنایع نفت و گاز باشد

اختصاصی ثلاث- فرماندار کنگان گفت: اولویت اشتغال در صنایع منطقه با مردم شهرستان­‌های میزبان صنعت نفت و گاز است.

عباس جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ثلاث با اشاره به میزبانی شهرستان کنگان از صنعت و بیان اینکه اشتغال در شرکت‌ها حق مردم به‌ویژه جوانان منطقه است، اظهار داشت: شرکت‌های منطقه باید به‌کارگیری نیروهای بومی این شهرستان را با جدیت در برنامه خود قرار دهند و عملی کنند.

رئیس کمیسیون کارگری شهرستان کنگان با تکذیب شایعات و جو سازی‌های اخیر مبنی بر مخالفت با اشتغال جوانان شهرستان­‌های استان بوشهر در صنایع پارس جنوبی، بیان کرد: هیچ‌گاه نگفته‌ایم که از جوانان شهرستان­‌های دیگر برای اشتغال در صنایع پارس جنوبی استفاده نشود.

وی تاکید کرد: اولویت اشتغال در استان بوشهر با شهرستان‌های میزبان صنعت نفت است و پس از آن و به ترتیب شهرستان­‌های هم‌جوار دارای اولویت اشتغال در صنایع مذکور هستند.

جمشیدی اذعان داشت: وقتی ما به‌خاطر حضور صنعت، ساحل، طبیعت، دریا و شغل سنتی‌مان را از دست دادیم و با افزایش یک‌باره جمعیت و خرده‌فرهنگ­‌ها مواجه شده‌ایم، لذا حق است اگر بگوییم اولویت اشتغال در صنایع منطقه با مردم شهرستان­‌های میزبان صنعت نفت و گاز است.

وی خاطرنشان کرد: در روز افتتاح فاز ۱۲ نیز رئیس جمهور با ذکر نام کنگان به عنوان میزبان بخشی از صنعت بر این موضوع تاکید کردند و ما امروز خواستار اجرای سخنان ایشان هستیم؛ اولویت اشتغال و تعامل با مناطق میزبان صنعت است.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. كنگوني says:

    درود بر فرماندار فهیم و دوست داشتنی کنگان

  2. منصوری says:

    جناب فرماندار سلام فقطدرحدحرف حمایت بومییها میکنید متاسفم درپایتخت انپپپپپپپپپپپپپپ

    فرماندار محترم امیدوارم درمورد اشتغال عزیزان بومی درحدشعار نباشد متاسفم درپایتخت انرزی خانوادها نگرانی کارداشته باشند

  3. مهدوی says:

    سلام فرماندار محترم خواهشمند است نسبت اشتغال فرزندان بومی منطقه میدونم فعالیت داریدولی بیشترتلاش شود چون هرچه داریم ازاین مردم فهیم داریم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن