بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30037
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 26 تیر 95 12:36 ب.ظ

فرماندار بوشهر؛

ارائه خدمات درمانی به افراد نیازمند کاری جهادی است

ثلاث – عباس جمشیدی :در حوزه درمان و سلامت کار کردن بسیار سخت و طاقت فرساست و قطعا ارائه خدمات درمانی به افراد نیازمند و ناتوان و التیام دردهای آنان کاری جهادی است .

به گزارش ثلاث ،جمشیدی فرمانداربوشهردر نشستی که  به مناسبت هفته تامین اجتماعی و با حضور مدیران تامین اجتماعی استان  در بیمارستان  سلمان فارسی برگزار شد گفت :در حوزه درمان و سلامت کار کردن بسیار سخت و طاقت فرساست و قطعا ارائه خدمات درمانی به افراد نیازمند و ناتوان و التیام دردهای آنان کاری جهادی است .

فرماندار-بوشهر

فرماندارربوشهر با اشاره به محدودیت ها و مشکلاتی که تحریمهای اعمال شده برای کشور بوجود آورده گفت :علیرغم همه این محدودیت ها کارهای بسیار خوبی در حوزه تامین اجتماعی صورت گرفته وموفقیت های سازمان تامین اجتماعی در اداره کردن بزرگترین نهاد بیمه ای  کشور با توجه به شرایط موجود گواه این مطلب است .

جمشیدی گفت :دولت تدبیر و امید بدنبال ثبات در کشور و استفاده حداکثری از توان و ظرفیت خود در جهت توسعه رفاه و امنیت اجتماعی  است ودر این راستا دولتمردان را از انجام کارهای غیر کارشناسی که صدمات جبران ناپذیری بر پیکره اقتصاد کشور وارد می نماید بر حذر داشته است .

فرماندار بوشهر با بیان اینکه باید از ظرفیت های استان در جهت توسعه درمان استفاده کرد گفت :آمارهای ارائه شده در حوزه درمان تامین اجتماعی استان  بازگوی این نکته است که به منظور تحقق شعار سال و در راستای اقتصاد مقاومتی تلاشهای ارزنده ای صورت گرفته است .

جمشیدی بیان داشت :باید با همدلی و همکاری و مشارکت جمعی از امکانات موجود بهترین بهره را برد و بستر و فضای آرام و مناسب خدمت به مردم را با سعه صدر و تحمل بالا فراهم نمود.

دکتر پورحکیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان دراین نشست با اشاره به جایگاه درمان تامین اجتماعی استان گفت:در سال گذشته ۲۶۴میلیارد تومان هزینه درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته و می توان گفت در سه سال گذشته این رقم سه برابر شده است .

دکتر پور حکیمی افزود:رشد ۱۸درصدی مراجعه کنندگان به مراکز درمانی تامین اجتماعی درسال گذشته گویای اقبال عمومی به خدمات درمانی تامین اجتماعی می باشد و این میزان رشد مراجعه کننده وظیفه و مسولیت ما را در ارائه خدمات شایسته به بیمه شدگان دو چندان کرده است .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اظهار داشت :بیمارستان سلمان فارسی بعنوان بزرگترین مرکز درمانی تامین اجتماعی استان با ضریب اشغال تخت ۱۱۸ درصدی با این شاخص  در صدر بیمارستانهای تامین اجتماعی قرار دارد که امیدواریم با ارائه خدمات مناسب و در شأن بیمه شدگان توانسته باشیم رضایتمندی آنان را فراهم نموده باشیم .

دکتر پور حکیمی رویکرد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان را استفاده حداکثری از پتانسیل های موجود سازمان دانست و گفت:با برنامه ریزی جامع و هدفمند بدنبال تاثیر گذاری قوی و مثبت در ارائه خدمات درمانی به مردم استان هستیم و از حداکثر توان و ظرفیت مجموعه کاری خود در جهت رسیدن به این هدف استفاده خواهیم کرد.

خسروانی مدیرکل تامین اجتماعی در این نشست مهمترین وظایف دولتها را امنیت و رفاه دانست وگفت:حاکمیتی می تواند موفق باشد که امنیت و رفاه اجتماعی را برای احاد جامعه فراهم نماید و مردم آن جامعه از این حیث دغدغه ای نداشته باشند .

مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت :سازمان تامین اجتماعی بعنوان یک سازمان تاثیر گذار با استقلال مالی و اداری در سه حوزه درمان ،بیمه ای و سرمایه گذاری توانسته است در تمامی بخش های تولید امنیت رفاهی نقش اساسی ایفا کند .

خسروانی افزود :سازمان تامین اجتماعی بعنوان بزرگترین سازمان بیمه گر نقش اساسی در امنیت رفاهی و اجتماعی دارد و با رسالت عظیمی که این سازمان بردوش می کشد نیازمند کمک و همراهی همه دستگاههای است .

مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت :درسال گذشته بالغ بر ۵۷۵میلیارد تومان در دو بخش بیمه ای و درمان تامین اجتماعی استان هزینه شده  که از این رقم ۳۱۱میلیارد تومان در حوزه بیمه ای و ۲۶۴میلیارد تومان در حوزه درمانی در جهت ارائه خدمت شایسته به بیمه شدگان بوده است . 

 

 

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن