بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30866
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 13 مرداد 95 4:16 ب.ظ

رییس کل دادگستری استان بوشهر :

برخورد قاطع با مفسدین اقتصادی اولویت دستگاه قضا / شهرستان کنگان از امن ترین نقاط استان است

ثلاث – دکتر علی جمادی در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان گفت : با توجه به حضور صنعت و اهمیت و جایگاه استان در حوزه اقتصاد در استان بویژه جنوب استان بوشهر ، تشدید برخورد قاطع با متجاوزین به بیت المال و مفسدین اقتصادی اولویت اساسی دستگاه قضایی است.

رییس کل دادگستری استان بوشهر : برخورد قاطع با مفسدین اقتصادی اولویت مهم دستگاه قضا است

دکتر علی جمادی در پنجمین جلسه شورای اداری و آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان افزود : با توجه به حضور صنعت و اهمیت و جایگاه استان در حوزه اقتصاد در استان بویژه جنوب استان بوشهر ، تشدید برخورد قاطع با متجاوزین به بیت المال و مفسدین اقتصادی اولویت اساسی دستگاه قضایی است.

وی در بخش دیگر گفت : ارتقای سلامت دستگاه قضایی در شهرستان ها برای احقاق حقوق مردم از دیگر اولویت های دستگاه قضا است.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به کمبود نیروی انسانی در حوزه قضاوت اظهار داشت : برای رسیدگی به پرونده ها و جلوگیری از اطاله دادرسی تا پایان سال جاری قضاتی به سیستم قضایی استان اضافه خواهند شد.

جمادی شهرستان کنگان را از امن ترین نقاط استان و جزء شهرستان های پیشتاز در زمینه کاهش جرائم خشن دانست و بیان نمود : برخورد با جرائم خشن بصورت فوق العاده و ویژه از دیگر برنامه های مهم دستگاه قضای است.

این مقام مسئول پیشگیری از وقوع جرم را یک اولویت اساسی دانست و اظهار نمود : پیشگیری از وقوع جرم نیازمند عزمی همگانی است.

وی در پایان با تقدیر از رییس سابق دادگستری اظهار امیدواری کرد ریاست جدید دادگستری و دادستان بتوانند وظایف محوله را با قدرت و قوت انجام دهند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن