بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 31462
تعداد نظرات:۱۱ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 23 مرداد 95 3:44 ب.ظ

باتصویب شورای اسلامی کنگان

رئیس شورای اسلامی کنگان شهردار این شهر می شود

اختصاصی ثلاث- اکبر پاریابی رئیس شورای اسلامی شهر کنگان پس از استعفای عبدالله حسینی کنگانی با رای شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار این شهر انتخاب خواهد شد.

به گزارش ثلاث، عبدالله حسینی کنگانی فردی بود که در تابستان سال ۸۶ با انتخاب شورای اسلامی شهر کنگان به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

وی که حدود یک دهه به عنوان شهردار کنگان خدمات ارزشمند و صادقانه ای به شهر کنگان در بعد عمرانی و فرهنگی انجام داده بود، بخاطر فشار بالای کار و مسئولیت و پاره از مشکلات دیگر( که در این نوشته نمی توان به آن اشاره کرد) دچار بیماری شده و هم اکنون مدتیست که دوره درمان خود را سپری می کند.

با تصویب شورای اسلامی شهر کنگان، گزینه جایگزین عبدالله حسینی کنگانی، اکبر پاریابی رئیس کنونی شورای اسلامی با سابقه حدود ۱۴ سال عضویت در شورا انتخاب و به مرکز استان معرفی شد.

قرار است پس از تائید و ابلاغ حکم رسمی مرکز استان برای اکبر پاریابی، وی به عنوان شهردار کنگان فعالیت خود را آغاز کند.

فعلا در نبود عبدالله حسینی کنگانی، معاون وی به عنوان سرپرست شهرداری کنگان اداره امور را بر عهده دارد.

شایان ذکر است تا زمانی که حکم اکبر پاریابی به عنوان شهردار کنگان صادر شود، وی همچنان با سمت رئیس شورای اسلامی فعالیت خواهد کرد و پس از تصویب و ابلاغ حکم از سوی استانداری وی بایستی از عضویت در شورای شهر و ریاست شورا استعفا دهد.

نظرات

  1. حرف منصفانه says:

    خدا قوت به جناب اقای حسینی کنگانی
    امیدوارم سلامتیتو بدست بیاری .
    ارزوی موفقیت برای اقای پاریابی دارم

  2. ناشناس says:

    پس تخصص و مدرک چه میشود. مگر میشود کسی که تحصیلات عمران ندارد بشود شهردار.

  3. ناشناس says:

    شهردار شدن پاریابی قطعی نیییست

  4. ماندی says:

    چرا در شهری به این مهمی واستراتزیک یک مهندس کار بلد وماهر انتخاب نمیشود انتخاب حاج اکبر فاریابی نهایتا شخصیت کاریزمای وی را خدشهدار میکند

  5. ناشناس says:

    تاکسی شهری بی سیم بامدیریت یه خانم غیربومی ورانندگان غیربومی وشیشه دودی باحمایت بعضی مسولین شهر لطفا ثلاث پیگیری نمایید

    • نامداري says:

      سلام دوست عزیز فرق نمیکنه صاحب تاکسی بیسیم هر که باشه ایرانی هست و فرزند شهید
      مهم اینه خدمت به مردم شریف کنگان میکنه و خدا را شکر مردم راضی هستن و شبانه روز در اختیار مردم هستن و اقایان صاحبان تاکسی تلفنی که دنبال منافع شخصی خودشون هستند باید گفت مردم تشخیص میدن ب بیسیم تماس بگیرن ی تاکسی تلفنی ب زور نمیشه مردم وادار کرد مردم خدمات میخوان

  6. عبدالرسول says:

    شاید با آمدن پاریابی پای این غیر بومی ها بسته بشه

    • کنگونی says:

      باسلام
      میشه لطف کنید بگید غیربومی تو شهرداری کیه بجز یک نفر همشون کنگونین و ریشه مردم رو در آوردن لطفا یه سر برو شهرداری ببین چه خبره یک نفر ارباب رجوع رضایت نداره از ماست که برماست کلیه کارمنداش دکون بازاری برای خودشون باز کردن آمو ولم کن که دلم خینن

  7. n .r says:

    باسلام به شهردار محترم مردم خون گرم استان بوشهر بندر کنگان ازشهردار محترم تقاضادارم که به این ماشین جمع آوری زباله یه تذر بدن چون وقتی میان زبالهای شهرک قائم ببرن چند بسته پلاستیکی که بسته شده در سطل است میبرن ولی سطل پر زباله دست نمیزنند لطفا رسیدگی شود .

  8. حسین پور says:

    واقعا کمال تشکر دارم از اعضای شورا که همه کارها را روی احساسات انجام نمیده من خودم کنگان هستم سال ۸۹ مادر من بد حال شد بخاطر اینکه ماشین نبود برسونمش بیمارستان فوت کرد و الان بخاطر اومدن تاکسی بیسیم خیلی خوشحالم چون دیگه فهمیدیم این شهر بی در و پیکر نیست کمال تشکر دارم از اون اعضایی که فکر بیسیم را آورد تو این شهر و الان آرامش هست

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن