بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54298
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 8 اردیبهشت 98 8:53 ق.ظ

شهردار کنگان:

کنگان رتبه نخست تسهیلات سفر استان بوشهر را کسب کرد

ثلاث – شهردار کنگان گفت: ستاد تسهیلات سفر کنگان رتبه نخست استان بوشهر را کسب کرد.

رحیم جمالی در گفت‌وگو با ثلاث اظهار داشت: در نشست ستاد تسهیلات سفر استان بوشهر، شهرستان کنگان به عنوان جایگاه اول در ارائه تسهیلات سفر در سطح استان انتخاب شد.

وی با تقدیر از فرماندار و رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان کنگان بیان کرد: این اتفاق مهم در سایه مدیریت ستاد تسهیلات شهرستان و همدلی همه اعضا و همت و مشارکت شهروندان مسئولیت پذیر محقق شده است.

شهردار کنگان با اشاره به به نقش شهرداری‌ها در تسهیلات سفر و انتخاب شهرستان کنگان به عنوان شهرستان برتر در استان بیان کرد: شهرداری‌ها همواره رکن اصلی ستاد تسهیلات سفر هستند و نقش شهرداری‌ها در کسب رتبه نخست استانی بی بدیل است.

جمالی به اقدامات شهرداری کنگان در پایان سال ۹۷ و نوروز ۹۸ در حوزه تسهیلات نوروزی اشاره و اضافه کرد: شهرداری و شورای اسلامی کنگان در حوزه زیرساختی شرایط و بستر مناسبی را برای مهمانان فراهم کرده، که از جمله آنها راه اندازی مدیریت یکپارچه ساحل، راه اندازی ۶۰ محل اسکان در دهکده گردشگری، ساماندهی پارک‌ها و بوستان‌های محله‌ای، مشارکت در راه اندازی بازارچه نوروزی از جمله آنهاست.

وی گفت: در راستای نظم ترافیکی و نیز ایجاد فرصت برای بخش خصوصی، پارکینگ دهکده گردشگری با همکاری پلیس به بخش خصوصی واگذار شد که علاوه بر نظم و امنیت چندین جوان نیز در این ایام مشغول به کار شدند.

این مقام مسئول عنوان کرد: یکی از اقدامات مهم شهرداری در کنار دیگر دستگاه‌ها کمک و مشارکت جدی در اسکان اضطراری مسافران نوروزی در چند روز بحرانی نوروز بود که خدماتی از قبیل تأمین آب شرب، نصب و اصلاح دینام، اصلاح وضعیت نور برخی مکان‌های اسکان اضطراری و … توسط شهرداری صورت گرفت.

جمالی همچنین بهبود منظر و سیمای شهری، مدیریت پسماند، ساماندهی تابلوهای راهنمای شهری، تهیه و توزیع نقشه‌های شهری را از دیگر اقدامات شهرداری در حوزه تسهیلات سفر ذکر کرد.

شهردار کنگان افزود: با توجه به اینکه سال‌های گذشته در خصوص سرویس بهداشتی مشکلاتی وجود داشت امسال چند باب سرویس بهداشتی ثابت و سیار جهت رفاه مهمانان فراهم شد.

جمالی گفت: علاوه بر اقامه نماز جماعت در نمازخانه دهکده گردشگری، با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه برنامه‌های متنوع فرهنگی در ساحل و پارک خلیج فارس برگزار و شب‌های نوروزی نیز با شکوه و حضور گسترده مهمانان نوروزی و شهروندان عزیز در مکان‌های یاد شده برگزار شد.

وی در پایان اذعان داشت: بی شک نقش شهروندان عزیز و مسئولیت پذیر در پیشبرد امور مثال زدنی است و تجربه ثابت کرده هرگاه مردم در کنار خادمین خود قرار گیرند موفقیت و حصول به نتیجه مطلوب زودتر واقع خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن