بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 38399
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 29 دی 95 12:59 ب.ظ

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر:

بارش و رگبار پراکنده باران به همراه رعد و برق در استان بوشهر

ثلاث – کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به افزایش ابر در استان، گفت: برای امروز تا دوشنبه آینده بارش و رگبار پراکنده باران به همراه رعد و برق در استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ثلاث ؛ پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت جوی و دریایی استان، اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده آرامش نسبی جو و دریا طی امروز تا ظهر فردا است.

وی اضافه کرد: با توجه به گذر امواج ناپایدار جو از امروز تا دوشنبه آینده، به تناوب شاهد افزایش ابر در سطح استان خواهیم بود و انتظار می رود طی این مدت در برخی نقاط شاهد بارش باران گاهی رگبار پراکنده باران به همراه رعد و برق باشیم.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در اوایل هفته آینده این وضعیت در نیمه جنوبی استان از شدت بیشتری برخوردار باشد.

وی ادامه داد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و از بعدازظهر افزایش ابر و فردا در برخی نقاط احتمال بارش پراکنده باران و مه صبحگاهی خواهد بود.

مساعدی گفت: طی این مدت جهت باد شمال غربی تا جنوب غربی و از فردا جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا بین۳۰ تا ۹۰ سانتی متر است.

وی اضافه کرد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت شش و ۵۱ دقیقه بامداد، مد ساعت ۱۳ و ۵۷ دقیقه و جزر دوم ساعت ۱۹ و هفت دقیقه خواهد بود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن