بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43242
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 30 مرداد 96 11:15 ب.ظ

خسارت سه لنج پرداخت شد

خسارت حادثه دیدگان اتش سوزی اسکله کنگان توسط بیمه “ما” پرداخت شد

ثلاث- خسارت حادثه دیدگان اتش سوزی اسکله کنگان توسط بیمه “ما” پرداخت شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال خبری فرمانداری شهرستان کنگان، صبح امروز در فرمانداری کنگان با حضور مسئول بیمه ” ما ” در شهرستان و همچنین صاحبان سه فروند از لنج های تحت پوشش این بیمه، خسارت های تعهد شده به مالکان لنج ها پرداخت شد.

در این نشست احمد خاکنژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری کنگان گفت:از عملکرد بیمه “ما”  در رسیدگی به پرونده بیمه خسارت دیدگان تشکر و قدردانی می نمایم.

سپس نماینده بیمه “ما” در شهرستان کنگان در خصوص نحوه پرداخت بیمه به بیمه شدگان در خصوص مساعدت و مدیریت بیمه و ارائه مطلوب خدمات بیمه ای مطالبی را بیان نمود.

وی گفت: امیدواریم با تلاش همه دستگاه های متولی و بیمه ای بتوانیم آسیب ها را به حداقل برسانیم .

در ادامه این نشست صاحبان لنج های خسارت دیده سفاری نیز به بیان دیدگاه خود پرداختند و از تمامی دست اندرکارانی که در این راستا کمک کرده اند تشکر کردند.

 

در حاشیه این نشست، محترم درویشی مدیر بیمه ما( نمایندگی درویشی) در شهرستان کنگان به خبرنگار ثلاث گفت: طبق تعهدی که در قبال این حادثه داشتیم، به سه فروند از لنج هایی که تحت پوشش بیمه ” ما ” بودند، خسارت پرداخت کردیم.

وی در خصوص میزان مبلغ پرداخت شده اظهار داشت: به ازای هر فروند لنج خسارت دیده و سوخته، مبلغ ۷۰ میلیون تومان پرداخت کردیم.

درویشی ادامه داد: مبلغ بیمه، ۱۰۰ میلیون تومان بوده است که ۳۰ میلیون تومان آن به عنوان فرانشیز بیمه ای از کل مبلغ کسر می شود و مبلغ ۷۰ میلیون تومان مابقی به مالکان این سه فروند لنج آتش گرفته پرداخت شد.

وی افزود: سابقه بیمه ” ما ” در شهرستان کنگان به شش سال می رسد. مهمترین هدفگذاری ما ترویج ” فرهنگ بیمه” است.

در حاشیه این نشست می توان به تقدیر و تشکر مالکان لنج های سوخته از متولیان امر بخصوص فرمانداری شهرستان و مدیرعامل بیمه ” ما ” مهندس صفدری  ومعاون فنی، اقای قربانی و مدیر بیمه های باربری اقای فرهادی و مسولین شعبه بوشهر اقای رباط کریمی و سرکار خانم پاکدامن  وهمچنین نماینده سخت کوش بیمه “ما ” خانم درویشی در پیگیری و پرداخت مطالبه به حق خسارت دیدگان تلاش داشتند اشاره کرد.

 

 

 

برچسب ها: , , ,

نظرات

  1. محمدی says:

    سلام
    ۷۰ میلیون اخه پوله برای سوختن و از بین رفتن یک فرورند لنج ۵۰۰ میلیونی …

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن