بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45786
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 28 دی 96 11:03 ب.ظ

بازاریان شهرستان کنگان می توانند عضو شوند

شرکت تعاونی با سهام داری بازاریان و کسبه کنگان تاسیس شد

ثلاث- به همت اتاق اصناف شهرستان کنگان به منظور رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت های بلقوه بازار در تامین اقلام و مایحتاج شرکتها از هر حیث، شرکت تعاونی با سهام داری بازاریان و کسبه کنگان تاسیس شد.

به گزارش ثلاث، به همت اتاق اصناف شهرستان کنگان به منظور رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت های بلقوه بازار در تامین اقلام و مایحتاج شرکتها از هر حیث، شرکت تعاونی با سهام داری بازاریان و کسبه کنگان تاسیس شد.

به همین منظور جلسه ای روز یکشنبه مورخه یکم بهمن ماه ۹۶ ساعت ۱۰ صبح در محل اتاق اصناف برگزار میگردد و لذا تمام بازاریان می توانند در این نشست حضور یابند.

 

متن اطلاعیه اتاق اصناف شهرستان کنگان به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 با عرض سلام خدمت کلیه بازاریان و کسبه گرانقدر شهرستان کنگان

بدینوسیله به اطلاع میرساند

پس از رایزنی‌های متعدد با مسئولین مرتبط و شرکت های نفت و گاز‌ و تعدادی از اعضای اتحادیه صنفی به منظور رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت های بلقوه بازار در تامین اقلام و مایحتاج شرکتها از هر حیث، اتاق اصناف اقدام به تاسیس شرکت تعاونی با سهام داری صرفا بازاریان و کسبه قانونمند کنگان نمود ‌و از آنجائیکه تاکنون متاسفانه سهم و نقش این بازار در خرید فازهای گازی و شرکت‌های مستقر در منطقه بسیار ناچیز بوده، این اقدام بجا و شایسته که با همکاری بزرگواران مسئول در حال شکل گرفتن است نیاز به حمایت همه جانبه بازاریان می‌باشد که با عضویت در این شرکت تعاونی می‌تواند در رونق کسب و کار مثمرالثمر و تاثیر گذار باشد .

باتوجه به نوع فعالیت این شرکت تعاونی که شامل تولید تا خدمات فنی و توزیعی می‌شود، پیش بینی شده به زودی با پشتوانه بازاریان عزیز به اهداف بزرگ ترسیم شده دست یابد.

ضمن تقدیر و سپاس فراوان از کلیه بزرگواران که نهایت همکاری با اتاق اصناف داشته اند به همین منظور جلسه ای روز یکشنبه مورخه یکم بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح در محل اتاق اصناف برگزار میگردد.

حضور تک تک بازاریان در این جلسه می‌تواند کمک شایانی در موفقیت این طرح بزرگ داشته باشد

لذا تاکید می‌شود در این جلسه حضور بهم رسانده تا از نزدیک جزئیات و توضیحات لازم ارائه شود.

 

     با تقدیم احترام

رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگان

نظرات

  1. ابوذر says:

    جهت رونق بازار طرح بسیار جالبی است

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن