بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46187
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 2 اسفند 96 10:41 ب.ظ

مدیر عامل تعاونی لنج داران کنگان در گفتگو با ثلاث

اساس مشکلات ما در کنگان نداشتن فضای کافی برای شناورهای تجاری است/ لزوم ایجاد موج شکن برای شناورهای صیادی

اختصاصی ثلاث- مدیر عامل تعاونی لنج داران کنگان: اسکله چند منظوره کنونی به هیچ وجه جوابگوی تجارت ما نیست و لذا می توان با ایجاد یک موج شکن در کنار اسکله کنونی، شناورهای صیادی را به آنجا منتقل کرد.

جبار نصاری مدیر عامل تعاونی لنج داران کنگان در گفتگو با ثلاث اظهار داشت: اسکله کنونی کنگان چند منظوره است و به هیچ وجه جوابگوی تجارت ما نیست.

وی ادامه داد: این موضوع مشکلات فراوانی را برای لنج های تجاری ما به وجود آورده است.

مدیر عامل تعاونی لنج داران کنگان اضافه کرد: هم اکنون با وجود حدودا ۲۰۰ شناور صیادی در اسکله کنگان، قسمت عمده ای از فضای موجود در اختیار صیادی است و فقط ۴۰ درصد از فضای باقی مانده در اختیار لنج های تجاری می باشد.

نصاری بیان داشت: چنانچه بازویی( موج شکن) در سمت چپ یا راست اسکله کنونی ایجاد شود، می توان تمام شناورهای صیادی را به آنجا منتقل کرد؛ با این کار فضای نسبتا خوبی برای شناورهای تجاری در اسکله کنونی باز می شود. این حداقل کاری است که می توان در شرایط کنونی و با توجه به محدودیت های بودجه انجام داد.

وی تاکید کرد: اساس و پایه مشکلات ما نداشتن فضای کافی برای شناورهای تجاری است.

مدیر عامل تعاونی لنج داران کنگان گفت: با انتقال شناورهای صیادی به بازوی ایجاد شده( در آینده)، قطعا فضای بیشتری ایجاد می شود و این موضوع در مواقع خطر و آتش سوزی بسیار می تواند به امداد رسانی و حتی فرار شناورها از موقعیت آتش سوزی کمک کند تا شاهد اتفاقاتی که طی سالیان اخیر در منطقه رخ داد نباشیم.

نصاری ادامه داد: با توجه به وجود تاسیاسات، ساختمان ها و  انبار موجود در اسکله کنونی، چنانچه شناورهای صیادی نیز از این مکان منتقل شوند، می توانیم منظم تر و بهتر عمل کنیم.

وی در پایان از فرماندار شهرستان کنگان بابت پیگیری جدی این موضوع تقدیر کرد.

 

اسکله کنگان

اسکله کنگان

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن