بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46493
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 16 اسفند 96 0:34 ق.ظ

سرپرست تیم کنگان در مسابقات ورزشهای رزمی اورآسیایی 2018

ظرفیت ورزش کنگان بسیار بالاست/ مسئولین جهت اعزم تیم حمایت خوبی کردند

ثلاث- سرپرست تیم کنگان در مسابقات اورآسیایی ۲۰۱۸ به میزبانی ایران گفت: ظرفیت ورزش کنگان بسیار بالاست و این موضوع بارها به اثبات رسیده است.

 

حسین کرمی سرپرست تیم کنگان در مسابقات اورآسیایی ۲۰۱۸ به خبرنگار ثلاث گفت: مسابقات ورزشهای رزمی اورآسیا ۲۰۱۸ به میزبانی ایران در تهران با حضور ۱۹ کشور از آسیا ، اروپا و آفریقا از ۸ الی ۱۱ اسفند برگزار شد.

وی افزود: به دعوت فدراسیون ورزشهای رزمی ۱۰ ورزشکار از شهرستان کنگان به مربیگری آقای محسن پورعبدعلی در این مسابقات حضور داشتند.

کرمی ادامه داد: مسابقات زیر نظر کمیته جهانی سوپر ساباکی و در استایل مبارزه ، هنرهای فردی و گروهی ( اجرای کاتا – سلاح )  در رده های نونهالان – نوجوانان – جوانان – بزرگسالان – پیشکسوتان در تمامی اوزان برگزار گردید.

وی گفت: این مسابقات با درخشش ورزشکاران کنگانی همراه بود که همگی در بخش هنرهای فردی هنرنمایی کردند و به ترتیب رده های سنی مقامات زیر کسب شد.

آقای طاها راستی در رده نونهالان با اجرای حرکات رزمی با چوب مقام اول

آقای محمد سروش در رده نوجوانان با اجرای حرکات رزمی با دوبل نانچیکو مقام اول

آقای امیر حسین سمعتی در رده جوانان با اجرای حرکات رزمی با چوب  مقام اول

آقای احمد اهلی در رده بزرگسالان با اجرای حرکات رزمی با زنجیر مقام اول

آقای حسن امراری زاده در رده بزرگسالان با اجرای حرکات رزمی با دوبل نانچیکو مقام اول

آقای محمود یمایی پور در رده بزرگسالان با اجرای رزمی کاتا مقام سوم

آقای حسین کرمی در رده بزرگسالان با اجرای رزمی کاتا مقام اول

 

وی تصریح کرد: ظرفیت ورزش کنگان بسیار بالاست و این موضوع بارها به اثبات رسیده است؛ لذا تقاضای ما از مسئولین، ادامه و تقویت حمایت خود از ورزش شهرستان کنگان است.

کرمی در انتها از عوامل سایت خبری تحلیلی ثلاث تشکر ویژه ای بابت پوشش خبری و حمایت از ابتدای دعوت به مسابقات تا اعزام وبرگشت داشتند.

وی افزود: از جناب آقای صفائیان مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد بابت تهیه بلیط رفت و برگشت،  سرکار خانم دکتر الماسی نماینده محترم مردم جنوب استان بوشهر که دو شب خوابگاه در اختیار تیم قرار دادند.

کرمی گفت: مجموعه فرمانداری به خصوص جناب آقای مهندس نوروزی و جناب آقای بشی، جهت هماهنگی برای اعزام  تیم ، شورای اسلامی شهر کنگان  جهت تهیه وسیله نقلیه به فرودگاه عسلویه، اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان و تمامی عزیزانی که با دعای خود ما را یاری نمودند تقدیر و تشکر دارم.

نظرات

  1. مجيد كوثري says:

    با سلام .
    خسته نباشی پهلوان امیدوارم همیشه موفق باشی .

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن