بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46584
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 23 اسفند 96 8:30 ب.ظ

پس از 5 ماه تاخیر ؛

شهرداری عسلویه باید از بلاتکلیفی خارج شود/ لزوم تسریع در ابلاغ حکم شهردار

ثلاث : به دلیل اهمیت بالای این موضوع برای مردم عسلویه از استاندار بوشهر انتظار می رود با ورود تمام قد به این موضوع هر چه سریعتر خواسته به حق مردم را محقق سازند.

پس از فشارهای پیمانکاران در خصوص پرداخت مطالبات توسط شهرداری عسلویه و محدود بودن اختیارات سرپرست این شهرداری در پرداخت ها ؛ ابراهیم عباسپور امروز انصراف خود را از سرپرستی شهرداری اعلام کرد.
شایان ذکر است که شورای اسلامی شهر عسلویه « اصغر پاکدل » را به عنوان گزینه خود جهت تصدی سمت شهرداری عسلویه معرفی کرده است.
با توجه به اهمیت بالای شهر عسلویه و دوران توسعه و پیشرفت این شهر و همچنین خواست مردم عسلویه سایت خبری ثلاث پس از پیگیری؛ کسب اطلاع کرد که استعلام اصغر پاکدل برای تصدی این سمت مثبت بوده و دلیل تاخیر در صدور حکم وی توسط استانداری مشخص نیست.
در زمانی که شهرداران شهرهای استان بوشهر در حال اجرای پروژه های جدید و تکمیل پروژه های به جا مانده هستند؛ شهر عسلویه باید از داشتن یک شهردار متخصص بی نصیب باشد و از قافله عمران و آبادانی به دلیل تعلل مجموعه استانداری عقب بماند.
به دلیل اهمیت بالای این موضوع برای مردم عسلویه از استاندار بوشهر انتظار می رود با ورود تمام قد به این موضوع هر چه سریعتر خواسته به حق مردم را محقق سازند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن