بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51032
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 22 آبان 97 11:53 ق.ظ

شهردار بنک

اجرای طرح‌های گردشگری دریایی در اولویت شهر بنک / تکمیل پروژه‌های نیمه تمام یک ضرورت است

حجت ریحانی نیا از اجرای طرح گردشگری دریایی در ساحل بنک خبرداد  و گفت: شهرساحلی بنک ظرفیت مناسبی برای اجرای طرح‌های گردشگری دریایی دارد که در این راستا برنامه مدونی اجرایی و عملیاتی شده است.

حجت ریحانی‌نیا شهردار بنک در نشست بررسی  توسعه فضای سبز با اشاره به اهمیت فضای سبز در زندگی بشری،  تغییر  نگرش شهروندان در مورد طبیعت را خواستار شد و  اظهار داشت: دید ما به فضای سبز باید مثبت و مهرورزانه باشد و شهروندان در  این راستای در توسعه فضای سبز محیط پیرامون خود نقش به‌سزایی دارند.

وی بر اجرای طرح گل‌کاری در محوطه مدارس بنک تاکید کرد و افزود: مناسب سازی محوطه مدارس توزیع گلهای فصلی در بین مدارس  و اقداماتی که سبب شود دانش آموزان محیط مدرسه را به یک محیط پرنشاط و سبز تبدیل کنند در دستور کار شهرداری بنک قرار گرفته است.

ریحانی نیا  بیان کرد: ما به‌عنوان یک مجموعه خدمات‌رسان تلاش می‌کنیم تا بستر مناسب برای حضور دانش‌آموزان در محیطی شاد، زیبا و ایمن را فراهم بیاوریم.

شهردار بنک از اجرای طرح گردشگری دریایی در ساحل بنک خبرداد  و تصریح کرد: شهرساحلی بنک ظرفیت مناسبی برای اجرای طرح‌های گردشگری دریایی دارد که در این راستا برنامه مدونی اجرایی و عملیاتی شده است.

وی با قدردانی از همکاری مسئولان اجرایی شهرستان کنگان و اعضای شورای اسلامی شهر بنک افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام یک ضرورت است که در این راستا تخصیص اعتبارات نقش مهمی در تسریع  تکمیل این پروژه‌ها دارد.

نظرات

  1. بنکی. says:

    شهردار محترم میفرماید فضای سبز،اما متاسفانه کل بنک داره سنگ فرش میشه …سگ فرش زیادی هم چشم را میزنه و اصلا چشم نواز نیست…لطفا هر زمین خالی که دیدید سنگ فرش وموزائیک نکنید….از موزائیک وسنگها در جای دیگر غیر از بنک استفاده کنید لطفا

  2. بنکی. says:

    شهردار محترم فرمودند فضای سبز…اما متاسفانه کل فضای آزاد بنک سنگ فرش و موزائیک شده….که اصلا چشم نواز نیست..لطفا از سنگها وموزاییک های مازاد در جاهایی غیر از بنک استفاده کنید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن