بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46880
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 27 فروردین 97 0:05 ق.ظ

اختصاصی؛

نتایج نهایی پتروپالایش کنگان فردا اعلام می شود

اختصاصی – سکینه الماسی در گفتگو با خبرنگار ثلاث از اعلام نتایج نهایی پتروپالایش کنگان تا فردا خبر داد .

امروز در راستای پیگیری آخرین مرحله جذب نیروهای بومی منطقه سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر نشستی را با مدیرعامل پتروپالایش کنگان برگزار کرد که این جلسه ساعاتی پیش به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ثلاث و طبق پیگیری های صورت گرفته از سوی نماینده مردم جنوب استان بوشهر و طبق اعلام ایشان ؛ فردا نتایج نهایی ازمون جذب نیرو در پترو پالایش کنگان اعلام می شود.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در گفتگویی با ثلاث ابراز داشت : در همین راستا و به منظور پیگیری و بررسی آخرین وضعیت این اتفاق مهم در حوزه اشتغال منطقه، نشستی را با مدیر عامل محترم پترو پالایش کنگان برگزار کردیم.

سکینه الماسی افزود: جا دارد از مدیرعامل محترم پتروپالایش کنگان به شکل ویژه تشکر کنم که از ابتدای این ماجرا تا انتها همکاری و همراهی بسیار خوبی با ما داشتند.

 گفتنی است سهمیه پتروپالایش کنگان در جذب دیپلمه ها پنجاه درصد بود که با پیگیری الماسی به ۱۰۰ درصد رسید. همچنین با پیگیری نماینده مردم جنوب استان بوشهر سهمیه جذب نیرو در پتروپالایش کنگان برای کاردانی و کارشناسی از ۲۰ درصد به پنجاه درصد رسید.

الماسی از ابتدای استارت بحث جذب نیرو در این شرکت وارد عمل شد. پس از برگزاری بخش اول آزمون که به شکل کتبی در کنگان برگزار تعداد حدود ۱۲۰ نفر از جوانان منطقه جنوب استان به مرحله آزمون مصاحبه در تهران رسیدند.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در ادامه پیگیری های خود برای بحث اشتغال این جوانان با فراهم آوردن سرویس های ایاب و ذهاب و همچنین اقامت این افراد در تهران، شرایط را برای انجام آخرین مرحله آزمون نیز فراهم نمود.

الماسی خود نیز در هر دو مرحله آزمون جذب در محل آزمون حضور یافته و از نزدیک شاهد انجام آن بود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن