بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64760
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 8 اردیبهشت 00 5:48 ب.ظ

سرپرست بیمارستان کنگان:

شرکت پتروپالایش کنگان تمام هزینه های احداث شبکه گازرسانی در بیمارستان ۱۹۲ تخت خوابی امام خمینی را بر عهده گرفته است

ثلاث- سرپرست بیمارستان کنگان گفت: شرکت پتروپالایش کنگان تمام هزینه های احداث شبکه گازرسانی در بیمارستان ۱۹۲ تخت خوابی امام خمینی را بر عهده گرفته است.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی کنگان یکی از مصوبات در جلسه جمع‌بندی نواقص و مشکلات بیمارستان امام خمینی که به ریاست فرماندار شهرستان کنگان و با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، نماینده مردم جنوب استان ، امام جمعه شهرستان، رئیس شورای اسلامی شهر کنگان و رییس شبکه بهداشت شهرستان ( در تاریخ ۱۵ دی ماه ۱۳۹۹ ) برگزار گردی، » احداث شبکه گازرسانی در بیمارستان ۱۹۲ تخت خوابی امام خمینی کنگان« بود. پیگیری این مصوبه با فرماندار شهرستان کنگان بوده است.

دکتر صادق مختارپور در این خصوص گفت: در ابتدا جا دارد از پیگیری های ارزشمند فرماندار شهرستان کنگان در خصوص مصوبه پروژه گازکشی بیمارستان امام خمینی تشکر کنم.
وی افزود: تعهدات شرکت پتروپالایش کنگان جهت احداث شبکه گازرسانی به بیمارستان ۱۹۲ تخت خوابی امام خمینی(ره) کنگان تامین تمام هزینه های طراحی و اجرا است که به حمد لله از طرف مهندس قادری مدیرعامل محترم شرکت پتروپالایش کنگان انجام شده است.
سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان عنوان کرد: در حال حاضر تامین اعتبار این پروژه انجام شده و این پروژه در مرحله خرید متریال است. پیمانکار پروژه نیز مشخص شده است.
دکتر مختارپور ادامه داد: برای بازرسی کالا ، هزینه ای درخواست شده که شرکت پتروپالایش کنگان مجددا مبلغ مورد نیاز را در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ واریز کرده است. پیمانکار پروژه، لیست کامل تمام متریال مورد نظر را به شرکت پتروپالایش معرفی کرده و این شرکت برای تهیه آن اقدام نموده است.
وی تاکید کرد: به عنوان مسئول بیمارستان کنگان از همکاری و مساعدت شرکت پتروپالایش کنگان در خصوص احداث شبکه گازرسانی به بیمارستان امام خمینی رضایت کامل دارم.
سرپرست بیمارستان امام خمینی )ره) کنگان گفت: از همین طریق جا دارد از مهندس قادری مدیرعامل شرکت پتروپالایش و همچنین جناب مهندس شهنی میدانی مدیر مجتمع پتروپالایش کنگان صمیمانه به جهت همکاری ۱۰۰ درصد برای احداث پروژه گازرسانی به بیمارستان کنگان قدردانی کنم.
مختارپور یادآور شد: جدای از بحث تعهد، مدیران این شرکت خود راغب و مایل به همکاری با مجموعه شهرستان و بیمارستان نیز بوده و هستند؛ این موضوع در جلسات متعددی که با مدیریت بیمارستان به شکل حضوری با این بزرگواران برای پیگیری و هماهنگی این پروژه برگزار گردید نیز به وضوح محسوس و قابل لمس بود.
وی اضافه کرد: بیمارستان کنگان به عنوان قطب درمان جنوب استان بوشهر مراجعین شهرستان های کنگان، دیر، و تا حدود زیادی شهرستان جم و عسلویه را پوشش می دهد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن