بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46988
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 1 اردیبهشت 97 12:34 ب.ظ

حمایت قاطع شورای بندر کنگان از اشتغال نیروهای بومی در صنعت

ثلاث- شورای بندر کنگان از اشتغال نیروهای بومی در صنعت حمایت قاطع نمود و خواستار محقق شدن کامل و واقعی این موضوع شد.

به گزارش ثلاث،پس از انتشار خبر تعدیل نیرو توسط پالایشگاه فاز ۱۹ پارس جنوبی واقع در شهرستان کنگان، شورای اسلامی بندر کنگان در دفاع از نیروهای بومی جهت بازگشت به کار در صنعت اعلام حمایت قاطع کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کنگان( به نمایندگی از شورای شهر کنگان) از همان اوایل انتشار این خبر، موضوع را با جدیت کامل از طرق مختلف و همپا و همگام با دیگر مسئولین منطقه پیگیری نمود تا نشان دهد موضوع معیشت و اشتغال جوانان کنگان تا چه اندازه برای انان اهمیت دارد.

متن پیام شورای اسلامی شهر کنگان به شرح زیر می باشد: این پیام بعد از ظهر امروز تنظیم و برای انتشار در اختیار سایت خبری ثلاث قرار داده شد:

مدیرعامل محترم مجتمع گاز پارس جنوبی

باسلام واحترام ،
باتوجه به نقش وجایگاه والای شوراهای اسلامی بعنوان نمایندگان مردم در پیگیری و رسیدگی به مشکلات و خواسته های برحق آنان و البته اهمیت اشتغال در معیشت وسلامت جامعه ، به استحضار می رساند شورای اسلامی شهرکنگان تاکنون در تمامی تجمعات و نارضایتی های ناشی از بیکاری سعی در آرام کردن فضا و جلب رضایت مردم نموده است؛ این درحالیست که هر چند مدت یکبار شاهدیم که مجموعه نفت و گاز در تعدیل نیروها و مخصوصا نیروی های بومی در اولویت اخراج قرار می دهد. آخرین مورد آن اخراج تعدادی از شاغلین در حراست پالایشگاه فاز ۱۹ بود که پس از چند سال کار این جوانان سرانجام راه خروج عاید ان ها شد هر چند این مسئله موقتا حل و رفع گردیده است.

شورای اسلامی بندر کنگان باتوجه به رسالت خطیر محوله، پیگیر و مجدانه خواستار حل کامل موضوع اشتغال این افراد است و اعلام می دارد در کنار موکلین خود تا گام اخر خواهد بود.

یقیناً عدم توجه به این موضوع مهم که می تواند تبعات منفی و تنش های اجتماعی فراوانی ایجاد نماید بر عهده آن مجموعه خواهد بود./
پیشاپیش از حسن توجه جنابعالی کمال تشکر را دارد.
باسپاس فراوان

نادر احمدی
رئیس شورای اسلامی شهرکنگان

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن