بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47496
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 15 اردیبهشت 97 11:00 ب.ظ

ادامه پیگیری الماسی برای 80 نفر اخراج شده در فاز 19

۸۰ نیروی اخراج شده فاز ۱۹ در حراست یا بخش های دیگر جذب می شوند

ثلاث- نماینده مردم جنوب استان بوشهر گفت: ۸۰ نیروی اخراج شده فاز ۱۹ در حراست یا بخش های دیگر جذب می شوند

به گزارش ثلاث، سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر که بخش قابل توجهی از توانایی خود را روی بحث اشتغال نیروهای منطقه در صنعت مستقر در جنوب استان متمرکز کرده است، در ادامه پیگیری ها و رایزنی هایش که هفته گذشته با مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران انجام داده بود، امروز شنبه ۱۵ فروردین ۹۷ در راستای پیگیری ۸۰ نفر اخراج شده در فاز ۱۹ پارس جنوبی، نشستی را با سهراب نجار رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران برگزار کرد.

این نشست در ادامه پیگیری های مستمر الماسی، نماینده مردم جنوب استان بوشهر در خصوص دفاع از افراد اخراج شده از فاز ۱۹ پارس جنوبی( واقع در شهرستان کنگان) بود که منجر به تجمع اعتراض آمیز آنان نیز در جلوی درب این شرکت شد.

 

سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر پس از این نشست به خبرنگار ثلاث گفت: این نشست در راستای بحث نیروهای اخراج شده از فاز ۱۹ پارس جنوبی بود که با جناب آقای نجار مسئول حراست شرکت ملی گاز کشور و معاونین مدیر کل برگزار شد.

وی افزود: مسول حراست شرکت ملی گاز در این نشست قول مساعد جهت همکاری و همراهی را دادند. ایشان قول دادند که   انشالله در زمان بهره برداری که حدود یکی دو ماه دیگر است آزمون و مصاحبه برگزار شود و اولویت جذب با ۸۰ نفر اخراج شده در فاز ۱۹ می باشد.

الماسی اطمینان داد: می توان از طرف این بزرگواران برای تداوم کار این ۸۰ نفر در حراست یا بخش های دیگر قول مساعد داد.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن