بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48179
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 19 خرداد 97 11:53 ق.ظ

امام جمعه کنگان:

احداث و توسعه اسکله کنگان همچنان مطالبه مهم مردم است

ثلاث- امام جمعه کنگان: احداث و توسعه اسکله کنگان همچنان مطالبه مهم مردم است.

امام جمعه کنگان:

احداث و توسعه اسکله کنگان همچنان مطالبه مهم مردم است / کمبود فضای آموزشی در شهرستان کنگان جدی است / تقاطع غیر همسطح و زیرگذر کمربندی کنگان اجرایی شود / روز قدس تجلی اراده امت اسلامی در دفاع از قدس شریف است.

—-

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با گرامیداشت روز جهانی قدس افزود: روز قدس تجلی و نماد ارده امت اسلام در حمایت از ملت مظلوم فلسطین ، آزادی قدس شریف و انزجار از جبهه سلطه و استکبار بویژه آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی است.

وی بیان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در حالی برگزار شد که طومار بزرگترین یار صهیونیست ها یعنی داعش در هم پیچیده شده و سپر امنیتی اسرائیل یعنی داعش از بین رفته است.

محمودی با اشاره به وعده رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین جهان در خصوص نابودی اسرائیل گفت: اسرائیل و حامیانش در سراشیبی سقوط قرار گرفته و به فضل الهی بزودی این جرثومه فساد به زن مهم دشمن را سردرگم و عصبانی کرده است.

امام جمعه کنگان با اشاره به پیش بینی رهبر معظم انقلاب در خصوص نابودی اسرائیل در آینده نزدیک گفت: اکنون رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در سراشیبی سقوط قرار گرفته اند و بزودی به زباله دان تاریخ خواهد پیوست.

وی به صدور انقلاب و الگو قرار گرفتن نظام دینی برای همه مظلومان و آزادگان عالم اشاره و عنوان نمود: امروز جمهوری اسلامی ایران نقطه امید و آمال ملت های مسلمان و آزادگان عال

خطیب جمعه در ادامه با اشاره به سخنان حکیمانه و راهبردی رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام امت اظهار داشت: فرمایشات معظم له نقشه راهی برای تداوم انقلاب است و رهنمودهای آنحضرت باید نصب العین همگان قرار گیرد.

محمودی با تشکر از برگزاری باشکوه مراسم شهادت امیرالمومنین علی (ع) و لیالی قدر بویژه مراسم محوری بیان کرد: باید فیوضات این ماه بهره و دستاوردهای لیالی قدر باید ره توشه ای برای طول سال باشد.

وی به مشکلات شهرستان کنگان نیز گریزی زد و گفت: اسکله کنگان بعنوان یک نیاز جدی و ضروری و مطالبه مهم مردم هنوز به سرانجامی نرسیده و انتظار می رود مسئولان امر این مطالبه بحق و جدی را در شهری که پایتخت اقتصادی کشور را یدک می کشد اجرایی و مشکل بخش زیادی از مردم ساحل نشین را حل کنند.

امام جمعه به موضوع کمربندی کنگان اشاره و خاطر نشان ساخت: ایجاد تقاطع غیر هم سطح و زیرگذر در ورودی شهر کنگان و خروجی شهر بنک از سمت شهدای گمنام ضروری است و تاخیر در این کار ممکن است موجب بروز حوادث جانی و مالی در این مسیر شود.

وی به کمبود فضای آموزشی در شهرستان کنگان اشاره و عنوان داشت: اکنون مشکل کمبود فضای آموزشی در شهرستان بویژه شهر کنگان جدی است و ادغام چند مدرسه در یک مدرسه می تواند تبعات منفی و آسیب های مختلفی همراه داشته باشد.

خطیب جمعه در پایان با گرامیداشت شهادت آیت الله سعیدی و رحلت علامه مجلسی گفت: این مناسبتها بهانه ای برای حفاظت از دستاوردهای انقلابی است که با خون مطهر شهدا و تلاش جانفرسای بزرگان و عالمان دین شکل گرفته است.

 

ابوذر حسین پور کنگان

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن