بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48784
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 21 تیر 97 4:19 ب.ظ

انتظار آتش گرفتن ۱۵ فروند لنج را داشتیم / فرماندهی مهار آتش سوزی توسط مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی

ثلاث – مدیرکل بنادر و دریانوردی ستان که به طور اتفاقی برای بازدید و سرکشی به بنادر جنوب استان در محل وقوع حادثه حضور داشتند؛ ایشان به خوبی مدیریت، فرماندهی و کنترل آتش سوزی را انجام دادند

مدیرعامل شرکت آوای موج پارس و راهبری بندر گفت: آتش سوزی امروز به دلیل گرمای شدید هوا و روشن بودن موتور برق در لنج حامل کالای ملوانی بود .که چند دقیقه بعد از وقوع آتش سوزی آتش خوار به محل وقوع حادثه رسید و اقدام به خاموش کردن و جداسازی لنج های آتش گرفته از سایر شناورها نمود.

خیرالله احمدی گفت: یکی از لنج ها حامل کالای ملوانی و لنج دیگر نیز حامل علوفه و محصولات صادراتی بودند که با سرعت عمل آتش نشانان اداره بندر و حضور به موقع آتش خوار در اسکله و همچنین اطلاع رسانی سریع باعث شد که از فاجعه ای بسیار بزرگ جلوگیری شود.

وی افزود: آسیبی که شناورها دیده اند سطحی است ولی ممکن است بارهایی که حمل می کردند آسیب هایی دیده باشد.

وی گفت: ضمن تقدیر از مدیرکل بنادر و دریانوردی استان که به طور اتفاقی برای بازدید و سرکشی به بنادر جنوب استان در محل وقوع حادثه حضور داشتند؛ ایشان به خوبی مدیریت، فرماندهی و کنترل آتش سوزی را از برج کنترل انجام دادند چون با توجه به زمان وقوع آتش سوزی و تجمع شناورها امکان داشت حداقل ۱۵ شناور در این حادثه آسیب ببینند.

احمدی گفت: جا دارد که از زحمات تک تک نیروهای اداره بندر و گارد بندر تقدیر ویژه ای داشته باشم که با توجه به وضعیت بسیار بد و گرمای شدید از جان و دل مایه گذاشتند.

نظرات

  1. مصطفی says:

    همه کار اتش نشانان انجام میدن
    بعد طرف حتی حاظر نشد اسمشونو بیاره
    تشکر ویژه از رییسش میکنه

    • زماني says:

      به نظر میاد که شما متن رو کامل مطالعه نمی کنید.

  2. mohammad says:

    با سلام وخسته نباشی درود برشما بچه های اتش نشانها.احسنت.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن