بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48805
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 22 تیر 97 2:42 ب.ظ

فرماندار شهرستان کنگان:

مدیریت بحران مدیریت لحظه ها و ثانیه هاست و اعضای آن باید همیشه آماده باشند

ثلاث- ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: مدیریت بحران مدیریت لحظه ها و ثانیه هاست و اعضای آن باید همیشه آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال فرمانداری شهرستان کنگان،  فتح اله نوروزی فرماندار شهرستان کنگان در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان بیان نمود: مدیریت بحران مدیریت لحظه ها و ثانیه هاست.مدیران اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان باید همیشه آمادگی لازم را داشته باشند.
وی ادامه داد:  رأس ساعت ۱۳:۴۰ یک فروند لنج در اسکله دچار حریق شده است و به لنج دیگر سرایت کرده است.
نوروزی افزود: برنامه ریزی جهت مهار آتش بلافاصله شروع و کار جداسازی لنج ها به خوبی انجام گرفت.
وی عنوان کرد:  اداره بندر و دریانوردی در حوزه عملیاتی با در اختیار داشتن آتش خوار و ناجی یدک کش و ماشین آتش نشان موفق عمل کردند.
فرماندار شهرستان کنگان گفت: آنش نشانان کنگان، منطقه ویژه ، سایت    LNG  و فاز ۱۴ خوب و به موقع عمل کردند ، از این عزیزان تشکر می کنم.
نوروزی یادآور شد: تعدادی از جوانان خوب شهر کنگان که با عنایت به شدت گرما نوع دوستی خود را به نمایش گذاشتند و در مهار آتش همراهی خوبی داشتند و حتی تعداد ۱۵ نفر از این عزیزان گرمازده شده و به یمارستان منتقل شدند که از تک تک عزیزان تشکر می نمایم.
وی گفت: از همراهی خبرنگاران عزیز شهرستان تشکر میکنم.
فرماندار گفت:  از حضور و همراهی جناب آقای نوراله اسعدی سرپرست محترم اداره کل بنادر ودریانوردی استان بوشهر در خصوص اطفاء حریق اسکله کنگان صمیمانه تشکر می نمایم.

عکس: رضا زیارتی

 

 

 

.

.

.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن