بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49190
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 5 مرداد 97 0:55 ق.ظ

فرماندار شهرستان کنگان در گفتگو با ثلاث:

از ظرفیت نفت در توسعه روستایی شهرستان کنگان استفاده خواهد شد

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: از ظرفیت نفت در توسعه روستایی شهرستان کنگان استفاده خواهد شد.

فتح الله نوروزی فرماندار شهرستان کنگان پس از جلسات   ( ۴ مرداد ماه ۹۷) ، به خبرنگار ثلاث گفت: امروز اولین جلسه هفته دولت را برگزار کردیم. کمیته های مربوطه نیز تعیین شدند و آقای ابراهیم ثابت رئیس میراث فرهنگی شهرستان نیز به عنوان دبیر کمیته ها معرفی گردید.

نوروزی ادامه داد: از موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد، استفاده از ظرفیت بالای سمن های شهرستان، اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، افتتاح پروژه های عمرانی، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان و … بود.

وی افزود: جلسه دیگر خود را با حضور سرکار خانم الماسی نماینده محترم مرد جنوب استان و همچنین مهندس حیدری مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر برگزار نمودیم.

فرماندار شهرستان کنگان  اظهار داشت: این نشست با عنوان پروژه های نفت در حوزه بنیاد مسکن شهرستان کنگان برگزار شد.

نوروزی عنوان کرد: پروژه های عمرانی خوبی را در روستاها نظیر بوستان های امید و طرح های هادی اجرا خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در تمام روستاهای بخش مرکزی، پرژه های عمرانی ( پروژه های حوزه نفت) را خواهیم داشت. برای همه روستاهایمان از ظرفیت نفت، پروژه اجرا خواهد شد که این اتفاق برای نخستین بار در شهرستان کنگان است.

فرماندار شهرستان کنگان گفت: عملیات اجرایی این پروژه ها در هفته دولت آغاز می شود و اعتبار خوبی نیز برای آن گذاشته شده است.

نوروزی اظهار داشت: جا دارد در خصوص پروژه های عمرانی روستاهای شهرستان از پیگیرهای بسیار مجدانه سرکار خانم الماسی نماینده مردم شریف جنوب استان بوشهر قدردانی کنم و همچنین از مدیران ارشد حوزه نفت در وزارت و منطقه ویژه پارس نیز بابت تعامل خوبشان با حوزه های پیرامونی تشکر می کنم.

 

وی افزود: در خصوص جذب اعتبارات مربوط به پروژه های نفت در حوزه آموزش و پرورش و ورزش و جوانان، هماهنگی لازم انجام شد و انشاءالله این پروژه ها در هفته دولت کلنگ زنی شود.

 

فرماندار شهرستان کنگان  گفت: در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان راجع به توزیع اعتبارات تصمیم گیری شد.

 

 

.

.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن