بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49304
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 10 مرداد 97 4:17 ب.ظ

چرا ابتدا باید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استیضاح شود

به گزارش ثلاث و به نقل از دسترنج، نمایندگان مجلس در جلسه علنی روز چهارشنبه منتظر اعلام وصول طرح استیضاح مسعود کرباسیان بودند که اتفاقی دیگر رقم خورد و عضو هیات رییسه مجلس استیضاح ربیعی را اعلام وصول کرد! این در حالیست که نشستهای کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور وزیر اقتصاد و متقاضیان استیضاح او […]

به گزارش ثلاث و به نقل از دسترنج، نمایندگان مجلس در جلسه علنی روز چهارشنبه منتظر اعلام وصول طرح استیضاح مسعود کرباسیان بودند که اتفاقی دیگر رقم خورد و عضو هیات رییسه مجلس استیضاح ربیعی را اعلام وصول کرد! این در حالیست که نشستهای کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور وزیر اقتصاد و متقاضیان استیضاح او در نهایت منجر به اقناع استیضاح کنندگان نشده بود و روز قبل از آن(سه شنبه نهم مرداد ) رییس کمیسیون اقتصادی از ارجاع طرح استیضاح کرباسیان به هیات رییسه و طرح در صحن علنی خبر داده بود!

جالبتر اینکه روز گذشته بابایی صالح _عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس از دعوت از ربیعی برای بررسی استیضاح وی در جلسه روز یکشنبه ۱۴ مرداد کمیسیون خبر داده بود!

به همین دلیل بود که امروز با اعلام وصول استیضاح ربیعی، صحن علنی شاهد اعتراضات پی در پی رییس و بسیاری از اعضای کمیسیون اجتماعی بود.

اما این داستان به همین جا ختم نشد.

طرح استیضاح وزیر کشور نیز که در ششم تیر ماه تقدیم هیات رییسه شده است به کمیسیون شوراها ارجاع شده اما علیرغم اعلام یوسف نژاد_ عضو هیات رییسه مجلس مبنی بر حضور رحمانی فضلی در نشست روز سه شنبه (دیروز)کمیسیون شوراها، وزیر کشور به بهانه یک نشست اضطراری به جلسه نیامد تا ادعای برخی نمایندگان مبنی بر برخوردهای دوگانه اداره کننده مجلس تقویت شود که نورچشمی های آقای رییس فقط پس از اعلام وضعیت سفید رو در روی متقاضیان استیضاح خواهند نشست!

 

همچنین در این میان خبر میرسد دوتن از نمایندگان مجلس (یک رییس کمیسیون فعلی و یک رییس کمیسیون قبلی) شب گذشته به دفتر یکی از وزرای لوکس سوار دولت رفته اند و طراحی لازم را مبنی بر چگونگی وصول استیضاح ربیعی بعنوان اولین وزیر استیضاح شونده انجام و تقسیم کار نموده اند تا از این رهگذر بتوانند با به قربانگاه بردن ربیعی ، وزیرِ جدیدِخوش مشربشان را به زعم خود از تیر خشم مجلسیان برهانند

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن