بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62593
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 27 آبان 99 3:18 ب.ظ

موسی احمدی با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی دیدار کرد

ثلاث-نماینده مردم شهرستان‌های جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با محمدشریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش ثلاث موسی احمدی نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در دیدار با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی ضمن تشکر از وزیر محترم بابت فرصت ایجاد شده ، شرایط اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی حوزه جنوب را تشریح و ویژگی های شهرستان های دیر، کنگان، جم وعسلویه درابعاد مختلف برشمردند.

وی درادامه افزود: ظرفیت اقتصادی حوزه جنوب و نقش آن در اقتصاد ملی برکسی پوشیده نیست و تحولات عظیم صنعتی دراین منطقه از میهن اسلامی سند افتخاری است که همه علاقه مندان به پیشرفت و توسعه به آن می بالند.

نایب رییس کمیسیون انرژی بر اثر گذاری وهمراهی مردم شریف ونجیب منطقه درایجاد این تحول بزرگ تاکید و به انتظارات ودغدغه های مردم نیز اشاره و به ذکر نمونه هایی از کاستی های موجود پرداختند.

احمدی به سفر وزیر محترم به استان بوشهر و عسلویه اشاره و از جناب وزیر به لحاظ تصمیمات و نوع نگاهی که نسبت به حرفه آموزی و توسعه مهارت آموزی داشته اند تقدیر نموده و جناب وزیر درخوست نمودند که دستورات لازم درخصوص مرکز آموزش صنایع دریایی جنوب کشور در دیر،مرکز ملی مهارت آموزی گاز کشور درعسلویه،مرکز آموزش تربیت مربی درکنگان ومرکز فنی وحرفه ای جم ،ارتقا وتوسعه پلی کلینیک بوعلی کنگان و تکمیل ورزشگاه کارگری کنگان وتسریع در توسعه بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه صادر نمایند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن