بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49651
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 2 شهریور 97 2:31 ب.ظ

فرماندار شهرستان کنگان در گفتگو با ثلاث:

برگزاری میز خدمت در راستای شعار شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی دولت است

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: شعار امسال در هفته دولت، شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی است و سعی می کنیم طبق همین اصل، گام های موثری در سطح شهرستان کنگان برداریم.

مهندس فتح الله نوروزی فرماندار شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: امروز در آغازین روز دولت، به عنوان دولت تدبیر و امید؛ پس از غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معزم شهدا در سطح شهرستان، توفیق داشتیم که به اتفاق مدیران محترم ادارات شهرستان، در قالب شورای اداری و تحت عنوان میز خدمت، خدمتگزار مردم باشیم. با توجه به اطلاع رسانی های قبل، این برنامه در مصلی نماز جمعه کنگان برگزار شد.

وی افزود: عزیزانی که سوال، مشکل یا مسئله ای داشتند، امروز به مدیران ما(در مصلی) مراجعه کردند و مسائل خود را به مسئولین ادارات مطرح کردند.

فرماندار شهرستان کنگان تصریح کرد: نگاه ما این است که تا سر حد توان در راستای حل مشکلات و مسائل مردم گام برداریم و عزیزانی که برای این موضوع( امروز) به مدیران ما مراجعه کردند، انشاءالله که شاهد حل مسال مطرح شده خود بوده باشند.

نوروزی اظهار داشت: برنامه هفته دولت ما با رویکرد مردم محور خواهد بود و سعی ما بر این است که اقداماتی که انجام شده را به اطلاع مردم  برسانیم و از این بزرگواران برای توسعه هر چه بیشتر شهرستان راهنمایی لازم را نیز بگیریم.

وی عنوان کرد: شعار امسال در هفته دولت، شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی است و سعی می کنیم طبق همین اصل، گام های موثری در سطح شهرستان کنگان برداریم.

 

 

نظرات

  1. بحرینی says:

    پارسال همین موقع به میز خدمت سر زدیم وعده دادند وهرگز عمل نکردند اینها همه فقط فیلم برای دوربین هاست…آقای نادر احمدی،آقای جمالی به وعده پارسال هنوز عمل نکردید آدرس محله کوزه گری……..ثلاث مدیونی اگر منتشر نکنی

  2. شهروند says:

    بیشتر نمادین و ریا کاریه
    بیشتر شبیه میز غارته

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن