بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49787
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 9 شهریور 97 8:06 ب.ظ

مالک باشگاه ابوذر کنگان در گفتگو با ثلاث:

فعالیت مجدد تیم ابوذر را بعد از یک دهه آغاز کردیم/ نیازمند حمایت همه جانبه هستیم

اختصاصی ثلاث- مالک باشگاه ابوذر کنگان گفت: فعالیت مجدد خود را بعد از یک دهه آغاز کردیم و در این راه نیازمند همه جانبه مردم و مسئولین هستیم.

مالک باشگاه ابوذر کنگان:  فعالیت مجدد خود را بعد از یک دهه آغاز کردیم/ نیازمند حمایت مسئولین هستیم/ صنعت مستقر در منطقه و شهرستان کنگان می تواند به ما کمک کند/ روی ظرفیت تیم های پایه حساب ویژه ای کرده ایم/ امیدوارم بتوانیم یک بار دیگر تماشاگران را روی سکوها بکشیم/ می توانیم شور و نشاط مضاعفی به مردم انتقال دهیم

 

———–

سلمان نصوری مالک باشگاه ابوذر کنگان کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی ابوذر کنگان پس از یک دهه توقف، کار خود را مجددا شروع کرده است.

وی افزود: این یک خواسته عمومی مردم و به خصوص ورزش دوستان و علاقه مندان به فوتبال در شهرستان کنگان بود که به ما انگیزه و انرژی لازم را جهت از سر گیری فعالیت این تیم ریشه دار داده است. امیدوارم بتوانیم مجددا حضور پر شور و پر رنگ هواداران این تیم قدیمی را روی سکوها ببینیم و از این طریق بتوانیم شور و نشاطی مضاعف به مردم انتقال دهیم.

مالک باشگاه ابوذر کنگان کنگان تصریح کرد: انتظار بحق ما از مسئولین این است که بتوانند باشگاه ابوذر را به یک اسپانسر مناسب متصل نمایند که بتوانیم با قدرت هرچه تمام تر برای مردم منطقه افتخار آفرینی کنیم.

نصوری گفت: امروزه با پیشرفت علم ورزش و به خصوص فوتبال، بدون صرف هزینه، امکان پیشرفت تقریبا غیر ممکن است. با توجه به استقرار بزرگ ترین پرژه های نفتی و گازی در منطقه، مسئولین ما می توانند با آنها ارتباط گرفته و ما را مورد حمایت خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: فوتبال کنگان می توان با اندکی همت از جانب مسئولین وعزمی که خود ورزشکار می گذارد، به جایگاه قبلی خود بازگردد.

مالک باشگاه ابوذر کنگان کنگان، ظرفیت فوتبالی شهرستان کنگان را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: در حال حاضر بازیکنانی را در سطح لیگ برتر و لیگ های پایین تر داریم که این خود نشان از ظرفیت بالای فوتبال در شهرستان کنگان است.

نصوری ادامه داد: ما اهداف بلند مدتی را برای کار خود ترسیم کرده ایم. قطعا از ظرفیت تیم های پایه استفاده بهینه ای خواهیم کرد.

در پایان از همه علاقه مندان به فوتبال در شهرستان کنگان و به خصوص پیشکسوتان و عوامل تیم ابوذر و هوادارانمان کمال تشکر را دارم.

 

—-

یوسف حسن پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان در خصوص فعالیت مجدد تیم فوتبال ابوذر کنگان به خبرنگار ثلاث گفت: فوتبال شهرستان را به هر شکل باید فعال کنیم و این موضوع را به شکل جدی با رئیس محترم هیات فوتبال شهرستان مطرح کرده ام.

وی افزود: بنای ما کمک به تیم های شهرستانی است و قطعا ابوذر را نیز حمایت میکنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان ادامه داد: نگاه ماه این است که یک تیم در سطح کشوری داشته باشیم.

وی گفت: فوتبال هزینه های هنگفتی دارد. متاسفانه توان تیم داری در سطح کلان را نداریم با این وجود همه باید کنار هم باشیم که بتوانیم تیم را به جلو ببریم.

حسن پور عنوان کرد: نماینده محترم مردم جنوب استان و فرماندار محترم شهرستان کنگان نیز ظرفیت خوبی هستند که قطعا نگاه آنها نیز کمک و تعامل است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه نسبت به ورزش دیدگاه ها در قیاس با قبل خیلی بهتر شده است.

…….

محمد صداقت مدیر تیم های پایه باشگاه ابوذر کنگان در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: تیم فوتبال ایرانجوان کنگان را از این پس منحل اعلام می نمایم. ما تصمیم بر ادغام با تیم ابوذر کنگان گرفتیم.

وی در خصوص دلیل این کار گفت: با توجه به اینکه در سالهای گذشته بازیکنان زیادی را با سختی و هزینه های زیاد به لحاظ ریالی و زمانی پرورش داده ایم و هر کدام از آن ها به تیم های مختلف راهی شدند، تصمیم گرفتیم با تیم ابوذر ادغام شویم و از ظرفیت طلایی تیم های پایه که در اختیار داریم، برای شهرستان خود استفاده کرده و موجبات پیشرفت تیم شهرستان خود شویم.

صداقت عنوان کرد: در مصاحبه ای که به زودی با ثلاث انجام خواهم داد، در این خصوص با فوتبال دوستان شهرستان کنگان بیشتر صحبت خواهم کرد.

 

گفتنی است، پیش از این نشستی در همین راستا در دفتر رئیس اداره ورزش و جوانان برگزار شد و پس از ان فعالیت رسمی تیم ابوذر کنگان پس از حدود یک دهه اعلام شد.

 

در مراسم اعلام فعالیت مجدد باشگاه فرهنگی ورزشی ابوذر کنگان، یوسف حسن پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان، علی محمد داد، رئیس هیات فوتبال شهرستان، سلمان نصوری، مالک باشگاه، بهرامی، عضو سابق هیات مدیره باشگاه، خلیل غلامی سرپرست ، سابق تیم، اکبر طهماسبی، مهدی بهرامی، میثم بهرامی، بازیکنان سابق تیم، محمد مباهات، رئیس سابق هیات فوتبال شهرستان و محمد صداقت مالک پیشین باشگاه ایرانجوان کنگان حضور داشتند.

قرار است در هفته پیش روی هیات مدیره جدید باشگاه فرهنگی ورزشی ابوذر کنگان تشکیل شود.

 

خبرنگار: مصطفی صفایی

 

.

.

.

 

نظرات

  1. حمید says:

    ابوذر وارد میشود

    درود بر باشگاه ابوذر کنگان و مسئولین دلسوزش. به امید روزهای درخشان برای بچه های ابوذر و مردم کنگان.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن