بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49932
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 13 شهریور 97 0:12 ق.ظ

سرپرست تیم فوتبال سیراف کنگان در گفتگو با ثلاث:

مسئولین ما را در جام حذفی فوتبال کشور تنها نگذارند

اختصاصی ثلاث- سرپرست تیم فوتبال سیرافِ کنگان گفت: درخواست ما از مسئولین و صنعت منطقه این است که تیم سیرافِ کنگان را بیشتر ببینند و همکاری کنند. این تیم در جام حذفی کشور نیز نیازمند حمایت است.

عباس سماچی سرپرست تیم فوتبال سیرافِ کنگان پس از مشخص شدن رقیب این تیم در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور به خبرنگار ثلاث گفت: پس از مشخص شدن رقیب مان در این مرحله که تیم لیگ برتری خونه به خونه است تمام مجموعه تیم استارت وی افزود: کار را برای آنالیز تیم حریف و کار کردن رو نقاط ضعف و قوت آن ها شروع کرده است.

سرپرست تیم فوتبال سیرافِ کنگان ادامه داد: قطعا فیلم بازی های گذشته حریف را ( توسط کادر فنی)بررسی خواهیم کرد و با یک آمادگی خوب به مصاف آن ها خواهیم رفت که انشاءالله بتوانیم بازی خوبی را در مقابل خونه به خونه انجام دهیم.

سماچی عنوان کرد: خوشبختانه مصدوم نداریم ولی باید منتظر بمانیم تا مشخص شود شرایط تیم و انتخاب بازیکنان در این هفته به چه شکل پیش می رود.

وی گفت: تیم خونه به خونه قبل از ما، موفق شده بود نماینده استان بوشهر را حذف کند و لذا ما در این بازی، هم برای صعود می جنگیم و هم اینکه قصد داریم انتقام تیم هم استانی مان را بگیریم.

سرپرست تیم فوتبال سیرافِ کنگان عنوان کرد: برای پخش مستقیم این دیدار از طریق صدا و سیمای استان بوشهر شانس بسیار ضعیفی داریم هرچند اگر این اتفاق بیفتد، از نظر ما بسیار عالی است.

سماچی در ادامه اشاره ای به شرایط مالی این تیم کرد و گفت: مهم ترین دغدغه و مشکل تیم ما مسئله مالی است. ما متاسفانه هنوز موفق نشده ایم تمام بدهی سال قبلمان را تسویه کنیم و این موضوع همچان گریبان گیر ما است.

وی اظهار داشت: درخواست ما از مسئولین و صنعت منطقه این است که تیم سیرافِ کنگان را بیشتر ببینند و همکاری کنند. این تیم در جام حذفی کشور نیز نیازمند حمایت است.

 

—-

برنامه مرحله  یک شانزدهم نهایی جام حذفی به ترتیب  میزبان و  میهمان

 

ملوان بندرانزلی – سپیدرود رشت

پدیده ملکشاهی ایلام – مس کرمان

نساجی مازندران – شاهین لردگان

صنعت نفت آبادان – تراکتورسازی تبریز

استقلال جنوب – مقاومت تهران

سپاهان اصفهان – شهرداری ماهشهر

سیراف کنگان بوشهر – خونه‌به‌خونه بابل

سایپای تهران – سردار بوکان

ذوب‌آهن اصفهان – پدیده خراسان

چوکای تالش – داماش گیلانیان

پرسپولیس – نود ارومیه

پیکان تهران – پارس جنوبی جم

ستاره کاسپین بابل – ماشین سازی تبریز

نفت مسجدسلیمان – استقلال

استقلال خوزستان – شاهین بندرانزلی

فولاد خوزستان – مس شهربابک

دیدارهای این مرحله از جام حذفی طی روزهای ۲۲ و ۲۳ شهریورماه برگزار می‌شود

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن