بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50110
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 23 شهریور 97 8:52 ب.ظ

سرپرست سیراف کنگان: می توانستیم گل های بیشتری بزنیم

تیم سیراف کنگان نایب قهرمان جام حذفی کشور را حذف کرد

ثلاث- تیم فوتبال سیراف کنگان عصر امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور به مصاف تیم خونه به خونه بابل رفت و موفق به شکست و حذف نایب قهرمان فصل قبل در کنگان شد.

به گزارش ثلاث، تیم فوتبال سیراف کنگان عصر امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور به مصاف تیم خونه به خونه بابل رفت.

در نیمه نخست این بازی که به میزبانی کنگان انجام شد ، تک گل این دیدار توسط غلامعباس سماچی بازیکن سیرافِ کنگان به ثمر رسید تا این نتیجه تا پایان بازی پابرجا بماند و سیرافی موفق به صعود شوند.

تیم خونه به خونه تیم لیگ یکی و نایب قهرمان جام حذفی کشور در دوره قبل بوده است که در کنگان تسلیم بازیکنان شایسته سیرافِ کنگان شد.

 

عباس سماچی سرپرست تیم سیرافِ کنگان ساعتی پس از این دیدار به خبرنگار ثلاث گفت: بازی خوبی بود. جا دارد از تماشاگرانمان که در این هوای شرجی و گرما در کنار ما بودند و با تشویق های موثرشان موجب این پیروزی ارزشمند شدند.

وی در خصوص بازی نیز گفت: در کل بازی قابل قبولی را ارائه دادیم. در دقیقه ۳۳ موفق به گل زنی توسط غلامعباس سماچی شدیم.

سرپرست تیم سیرافِ کنگان ادامه داد: پس از این گل تا حدودی بازی در اختیار تیم خونه به خونه بود ولی با این حال ما روی زد حملات می توانستیم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم که متاسفانه اتفاق نیفتاد.

سماچی گفت: پنالتی یکی از موقعیت های طلایی ما بود که متاسفانه نتوانستیم آن را به گل تبدیل کنیم.

وی افزود: طبیعی بود که در اواخر بازی فشار زیادی از طرف حریف به تیم ما وارد شود. تیم حریف با توجه به بازیکنان قد بلندی که در اختیار داشت، به سمت ارسال های بلند رو آورد که با درخشش دفاع و دروازبان تیم ما، همه این حملات دفع شد و نهایتا به مرحله بعد صعود کردیم.

سرپرست تیم سیرافِ کنگان یادآور شد: بازی مرحله بعد ما هنوز مشخص نشده و پس از قرعه کشی، حریف خود را خواهیم شناخت.

وی افزود: از تمام مسئولین به خصوص فرماندار شهرستان، شهردار و شورای سیراف و دیگر مسئولین شهرستانی و کنگانی نیز بابت همکاری و حمایت قدردانی می نمایم و امیدوارم این همکاری ها ادامه دار باشد. قول هایی از جانب برخی مسئولین قبل و بعد از بازی امروز داده شد که منتظریم انشاءالله عملی شود.

خبرنگار: مصطفی صفایی

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن