بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50474
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 16 مهر 97 6:18 ق.ظ

برگزاری دوره های آموزشی جهت توانمند سازی تعاونیهای شهرستان کنگان

ثلاث- کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین کار و حقوق بیمه و تامین اجتماعی در محل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان با حضور مدیران شرکت های تعاونی شهرستان برگزار گردید.

به گزارش ثلاث، کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین کار و حقوق بیمه و تامین اجتماعی در محل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان با حضور مدیران شرکت های تعاونی شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای این دوره مهدی بهرامی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن خیر مقدم به حضور مدیران شرکت تعاونی بر لزوم آشنایی آنان با قوانین کار و حقوق بیمه و تامین اجتماعی با توجه به نقش بالای تعاونی در اشتغال و توسعه شهرستان اشاره نمود و از آمادگی این اداره جهت برگزاری دیگر دوره های مرتبط با تعاونی ها سخن گفت.

در ادامه آقای مهندس حسین عباسی سملی استاد این دوره در ابتدا مطالبی در خصوص قوانین و مقررات کار و تعاریف مربوطه را ارائه نموده و سپس مواردی از قوانین و مقررات تامین اجتماعی را به سمع و نظر مدیران و اعضاء هیات مدیره تعاونی های حاضر در جلسه رساندند.

در پایان افراد حاضر در جلسه با مثبت ارزیابی کردن برگزاری این جلسه ضمن تقدیر از برگزار کنندگان خواستار تداوم این دوره ها گردیدند.

خانم حسین زاده کارشناس تعاون اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کنگان مسئولیت هماهنگی و برگزاری این دوره را بعهده داشتند.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن