بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51351
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 13 آذر 97 12:18 ب.ظ

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان:

دانشکده فنی کنگان مجوز گرفت

ثلاث : ورودی این دانشکده از طریق آزمون سازمان سنجش خواهد بود و با فراهم شدن زیرساخت های موردنیاز، از مهرماه آینده با اخذ مجوز ۳ الی ۵ رشته در مقطع کاردانی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

ثلاث :  با تأسیس آموزشکده فنی و حرفه ای پسران کنگان موافقت شد.

به گزارش ثلاث؛ منصوری نسب رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های مستمر، نهایتا شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی کشور با تأسیس آموزشکده فنی و حرفه ای پسران کنگان موافقت قطعی به عمل آورد.

وی افزود: ماموریت اصلی دانشکده کنگان پیشبرد و گسترش دانش، فناوری و پرورش افراد خلاق و ماهر مورد نیاز صنایع، سازمانها و نهادهای مرتبط در جنوب استان خواهد بود تا با افزایش کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی خود، پاسخگوی مناسبی به انتظارات اقشار مختلف خود باشد.

منصوری نسب خاطرنشان کرد: ورودی این دانشکده از طریق آزمون سازمان سنجش خواهد بود و با فراهم شدن زیرساخت های موردنیاز، از مهرماه ۹۸ با اخذ مجوز ۳ الی ۵ رشته در مقطع کاردانی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان جذب بازار می‌شوند ابراز امیدواری کرد: دانشکده کنگان هم بتواند با همت مسئولان جنوب استان و همکاری صنایع فارغ التحصیلان مجموعه ای با کیفیت جهت تامین نیروی انسانی متخصص باشد.

نظرات

  1. کنگونی says:

    اگه این دانشکده هم مثل بقیه دانشگاهها باشه فقط مدرکش به درد آنهایی میخورد که با پارتی قبلا سرکار بودند الان با مدرک ارتقاء پست می گیرند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن