بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51511
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 22 آذر 97 4:06 ب.ظ

ماده 110 توسط شهرداری بنک اعمال می شود؛

شهرداری بنک، بناهای مخروبه و متضاد با موازین شهرسازی را اعمال قانون می کند

ثلاث- ، با تشکیل کمیته بررسی و رسیدگی به جرائم ساختمانی ماده ۱۱۰، پلاکارد های اخطاریه از طرف این شهرداری در زمین، بناهای مخروبه و غیرمناسب نصب می شود. هدف از نصب این پلاکاردها هشدار به مالکین جهت زدودن ناهنجاری‌های بصری و ایجاد مناظر زیبا می باشد.

به گزارش ثلاث، با تشکیل کمیته بررسی و رسیدگی به جرائم ساختمانی ماده ۱۱۰، پلاکارد های اخطاریه از طرف این شهرداری در زمین، بناهای مخروبه و غیرمناسب نصب می شود. هدف از نصب این پلاکاردها هشدار به مالکین جهت زدودن ناهنجاری‌های بصری و ایجاد مناظر زیبا می باشد.

بر اساس این گزارش مهندس حجت ریحانی نیا شهردار بنک در خصوص تعریف ماده ۱۱۰ قانون شهرداری ها جهت آگاهی هرچه بیشتر شهروندان گفت:  با استناد به این ماده نسبت به زمین، بناهای مخروبه و غیرمتناسب با وضع محل و یا نیمه تمام واقع در محدوده شهر که در خیابان، کوچه و میدان قرار گرفته و منافی با پاکی، پاکیزگی، زیبایی شهر و یا موازین شهرسازی باشد، شهرداری می تواند به مالک اخطار دهد و اگر مالک برای رفع آن مراجعه ننماید و در اجرای قانون به شهرداری امتناع کند، شهرداری می تواند به منظور تأمین نظری اجرای طرح مصوب در زمینه زیباسازی، پاکیزگی و شهرسازی هرگونه اقدامی را لازم بداند اقدام و هزینه آن را از مالک، متولی و یا متصدی أخذ نماید.

وی اظهار دشت:  به همین منظور خدمات شهری شهرداری بنک با هماهنگی واحد شهرسازی و کمیسیون ماده ۱۰۰ نسبت به تهیه پلاکارد و نصب در سطح شهر بصورت گسترده اقدام نموده است.

نظرات

  1. احمد says:

    شهردار محترم.طرف فقیره،شام شب نداره،کجا میتونه نمای شهر شما رو درست کنه.این دیگه چه قانونیه؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن