بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 52332
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 15 بهمن 97 12:07 ب.ظ

سرمربی پارس جنوبی جم:

موقعیت‌های خوبی مقابل فولاد داشتیم

ثلاث- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: موقعیت‌های خوبی مقابل فولاد داشتیم و می‌توانستیم پیروز بازی با فولاد باشیم ولی در ضربات آخر موفق نبودیم.

به گزارش ثلاث- مهدی تارتار در نشست خبری بعد از دیدار پارس جنوبی مقابل فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: برای بازی اول دور برگشت بازی خوبی را انجام دادیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه باران روی کیفیت زمین تاثیر گذاشته بود و زمین کیفیت خوبی نداشت نتوانستیم به خوبی کار روی زمین انجام دهیم. امروز بهتر از فولاد بودیم و در نیمه اول بازی برابر بود و در نیمه دوم بازی یک طرفه بود و اگر دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم برنده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: امروز هواداران و تماشاگران استقبال خوبی داشتند و بازیکنان ما نیز امروز بازی خوبی را ارائه کردند که از آنها تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: فرزاد حاتمی دیر به ما اضافه شد و اولویت ما امروز با بازیکنان سابق خودمان بود و نیاز است که فرزاد با تیم ما هماهنگ‌تر شود. دست ما باز است و در حالی که دو بازیکن را نداشتیم، بازیکنان جدید جای آنها را پر کردند و ما را به آینده امیدوارتر کردند.

تارتار خاطرنشان کرد: نیمه اول تیم حریف را ارزیابی کردیم و بین دو نیمه بازیکنان را راهنمایی کردیم و نیمه دوم بازیکنان دستورات را خوب اجرا کردند و به موقعیت‌های خوبی دست یافتیم. دو صحنه هم مشکوک به پنالتی بود و بازیکنان ما قسم خورد که پنالتی بوده است که اگر پنالتی بوده باشد، در حق ما اجحاف شده است.

وی با بیان اینکه سیف‌الهی و ستاری مصدوم هستند و از هفته بعد به تیم اضافه می‌شوند، تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که نیم فصل دوم کیفیت زمین‌ها پائین می‌آید و با استفاده از بازیکنان بلندقد سعی می‌کنیم روی هوا حمله کنیم و موقعیت ایجاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بر اساس همین مسائل در نیم فصل یارگیری کردیم و سعی می‌کنیم در مسابقات مختلف با استفاده از توان بازیکنانمان حمله کنیم.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن