بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 52794
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 2 اسفند 97 12:20 ب.ظ

معاون استاندار بوشهر:

پرداخت ۱۷۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در بوشهر

ثلاث – معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر از پرداخت ۱۷۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش ثلاث ، سعید زرین‌فر صبح پنجشنبه در حاشیه گشایش نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در بخش تعاون دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است که امروز شاهد بخشی از این ظرفیت‌ها هستیم.

وی خواستار استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی برای توسعه بخش تعاون در استان بوشهر شد و ادامه داد: باید ترویج فرهنگ تعاون را از آموزش و پرورش شروع کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر از تلاش ویژه برای رفع موانع و مشکلات تعاونی‌ها در استان خبر داد و اضافه کرد: یکی از اولویت‌های مهم ما ارائه تسهیلات مناسب به تعاونی‌ها است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در بخش پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری مقام دوم کشور را دارد ادامه داد: کارگروه رفع موانع از مدافعین بخش تعاون است و در این راستا حمایت لازم انجام می‌شود.

زرین‌فر افزود: ۱۱۵ میلیارد تومان بودجه برای اشتغال پایدار روستایی و عشایری اختصاص‌یافته بود که با تلاش فعالان مرتبط با موضوع در استان بوشهر، دبیرخانه‌ای که در اداره کار استان بود و بانک‌های عامل این مبلغ به ۱۷۲ میلیارد تومان رسید.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن