بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53247
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 16 اسفند 97 8:30 ق.ظ

رئیس کمیته امداد عسلویه خبرداد:

پرداخت ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان/۱۵۰واحدمسکونی برای مددجویان درحال ساخت است

ثلاث – سیدعلی حسینی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان عسلویه ظهر امروز درنشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: درسال جاری ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان عسلویه پرداخت شده است.

به گزارش ثلاث ، سید علی حسینی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان عسلویه ظهر امروز درنشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: درسال جاری ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان عسلویه پرداخت شده است.

وی که به مناسبت ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) وجشن نیکوکاری با خبرنگاران گفتگو می کرد افزود دریک سال گذشته اقدامات خوبی در راستای خدمت رسانی و توانمندسازی محرومان تحت پوشش توسط این نهاد انجام شده است که پرداخت تسهیلات اشتغال زایی بخشی از کمک ها است که به سرپرستان خانوار، زنان سرپرست خانوار،فرزندانان بی کار خانواده های تحت پوشش پرداخت شده و شهرستان عسلویه موفق به جذب ۱۰۰ درصد سهمیه این تسهیلات شده است.

رئیس کمیته امداد عسلویه افزود دربحث تهیه جهیزیه از زمان مسئولیت آقای فتاح درکمیته امداد وتاکید ایشان برای تهیه جهیزیه مددجویان کمیته امداد شهرستان امسال مبلغ ۱۹۴ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان جهیزیه برای نوعروسان تهیه کرده است و درتهیه جهیزیه عروسی درنوبت نداریم و به روز هستیم.

وی به تهیه لوازم ضروری منزل برای مددجویان اشاره کرد وافزود دراین زمینه برای ۲۹۹ خانوار کولر و یخچال تهیه کردیم و ۸۲ دستگاه دراین هفته احسان ونیکوکاری بین نیازمندان ومددجویان توزیع خواهیم کرد.

حسینی به کمک به دانش آموزان ودانشجویان نیز اشاره کرد وافزود تعداد ۳۰۰ دانش آموز و ۳۰ دانشجو زیر پوشش داریم که برای همه دانش آموزان لوازم التحریر و پوشاک رایگان اهداء کردیم و به دانشجویان درپرداخت شهریه هزینه تحصیلی و ایاب وذهاب هزینه کتاب و لباس کمک کرده ایم.

وی به بحث درمان مددجویان اشاره کرد گفت درشهرستان بیش ۱۰۰ نفر بیمارخاص و صعب العلاج داریم که بیماری برخی از این بیماران یا ناشی از آلودگی هوای منطقه است و یا به تبع آلودگی هوای شهرستان بیماری آنان تشدید می شود و نیاز به کمک های درمانی دارند و انتظار ما از شرکت های مستقر درمتطقه این است که به این بیماران توجه خاص داشته باشند از ابتدای سال کمیته امداد بیش از ۱۹۸ میلیون هزینه درمان به این بیماران پرداخت کرده است.

وی درخصوص مسکن مددجویان نیز افزود درسال جاری ۱۵۰ واحد مسکونی درحال ساخت داریم که تا اردیبهشت سال آینده همه این واحدها تکمیل و به مددجویان تحویل می شود که از واحدها ۷۵ واحد با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخته ۶۰ واحد نیز درتفاهم نامه ای با همکاری استانداری و ۱۵ واحد نیز از اعتبارات امداد ساخته می شود..

وی افزود درآستانه فرارسیدن عید نوروز آغاز سال جدید درنظر داریم بسته پوشاکی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان به هر یتیم و بسته غذایی ۳۰۰ هزارتومانی به هرخانوارنیز اهداء نماییم.

حسینی به تلاش برای گسترش فرهنگ امداد دربین افراد جامعه اشاره کرد وافزود دو مرکز نیکو کاری درشهرستان تاسیس کردیم مرکز نیکوکاری امام علی(ع) در بخش چاه مبارک که توسط ائمه جمعه اهل سنت وخیرین ونیکوکاران راه اندازی وفعال شده و مرکز نیکوکاری حضرت خدیجه(س) دربخش مرکزی نیز توسط خیرین ونیکوکاران راه اندازی شده وبه محرومان کمک می کنند دربحث حامیان ایتام نیز بیش ۱۰۰۰ حامی جذب کردیم که کودکان یتیم را زیر پوشش دارند وبه آنان به صورت ماهانه کمک می کنند./چریف

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن