بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54441
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 14 اردیبهشت 98 0:36 ق.ظ

مردم کنگان بدانند؛

مصوبه توسعه اسکله کنگان، نتیجه پیگیری این افراد است

ثلاث- رئیس اداره بندر شهرستان کنگان گفت: اگر در شرایط امروز کشور‌ که خیلی از پروژه ها به دلیل مشکلات مالی متوقف و یا تامین اعتبار نشده، به اسکله کنگان ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص می یابد و جناب مهندس راستاد، مدیر عامل محترم سازمان بنادر شخصا جهت پیگیری موضوع در کنگان حضور می یابند، فقط و فقط نتیجه پیگیری و تلاش بی وقفه این عزیزان است

موضوع‌ توسعه اسکله کنگان یکی از خواسته های دیرینه‌‌ مردم این شهر بوده و آنچه که محرز است، توسعه اسکله و به تناسب، توسعه تجارت، نقش بسیار موثری در رشد همه جانبه شهر های بندری به خصوص اشتغال خواهد داشت .

به دور از هر گونه نگاه جناحی و سیاسی، گام های بسیار خوب و تاثیر گذاری به همت خانم دکتر الماسی نماینده محترم مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و همچنین جناب مهندس نوروزی، فرماندار پر توان و زحمتکش شهرستان برداشته شده است. اگر در شرایط امروز کشور‌ که خیلی از پروژه ها به دلیل مشکلات مالی متوقف و یا تامین اعتبار نشده، به اسکله کنگان ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص می یابد و جناب مهندس راستاد، مدیر عامل محترم سازمان بنادر شخصا جهت پیگیری موضوع در کنگان حضور می یابند،  فقط و فقط نتیجه پیگیری و تلاش بی وقفه این عزیزان است( موثرترین افراد در پیگیری این پروژه) که بنده به نوبه خود ضمن ارج گذاری به زحمات صورت پذیرفته، تشکر و قدردانی می نمایم . 

رویکردی که مدیر عامل سازمان بنادر و مدیر کل محترم بنادر استان نسبت به توسعه اسکله کنگان دارند با نظرات خانم دکتر الماسی و فرماندار محترم در زمینه توسعه اسکله همسو بوده و این مهم با جدیت دنبال خواهد شد که اسکله تجاری کنگان به شکلی مناسب و در ‌خور شان مردم این شهر توسعه یابد .

 با توجه به سرمایه گذاری های صورت پذیرفته در محل اسکله فعلی، به احتمال زیاد، طرح توسعه در ‌همین مکان رقم خواهد خورد که این موضوع ‌نیازمند مطالعه بوده و بعد از انجام مطالعات، طرح نهایی آن اعلام خواهد شد .

یکی از مسائل تاثیر گذار جهت توسعه اسکله، همدلی  ،همراهی و کمک مردم خواهد بود  که در‌ کنار مسئولین محترم همگام و همسو عمل نموده و با حمایت های خود علاوه بر ایجاد دلگرمی برای مسولین ، قدردان زحمات آن ها باشند .

ان شاالله در آینده ای نزدیک شاهد تحولی چشمگیر در حوزه بندری و تجاری کنگان باشیم . 

 

یادداشت اختصاصی ثلاث- سید علی اکبر هاشمی – رئیس  اداره بندر شهرستان کنگان

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن