بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54688
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 28 اردیبهشت 98 11:48 ب.ظ

کدام نماینده استان عملکرد بهتری داشته است؟

ثلاث- یکی از وظایف وزارت نفت در حوزه مناطق نفتی، کمک به زیر ساخت‌های فرهنگی و اجتماعی تحت عنوان ‌«مسئولیت‌های اجتماعی» است.

ثلاث به نقل از گناوه‌آنلاین؛ الیاس احمدحسینی- یکی از وظایف وزارت نفت در حوزه مناطق نفتی، کمک به زیر ساخت‌های فرهنگی و اجتماعی تحت عنوان ‌«مسئولیت‌های اجتماعی» است.

چندسالی‌ست این بودجه‌ها با تلاش و هماهنگی نمایندگان حوزه‌های انتخابیه در مجلس شورای اسلامی اخذ و هزینه می‌شود. 

در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ مجموعاً مبلغ ۷۰۵ میلیارد تومان اعتبار برای کل استان بوشهر مصوب شد.

از این مقدار ۸۸ میلیارد تومان آن مختص به وزارت نفت شامل پروژه‌ی جاده گناوه- چهار راه بی‌بی‌حکیمه، تجهیز آزمایشگاه نفت و پروژه‌های عمرانی، شهری و خدماتی جزیره خارگ می‌باشد.

از طرفی مقایسه میزان مبالغ اختصاصی حوز‌ه‌های چهارگانه و میزان تلاش و نفوذ نمایندگان جالب توجه است. 

برای حوزه دیر و کنگان (سکینه الماسی) مبلغ ۴۹۲ میلیارد تومان با ۱۶۷ پروژه،  حوزه دشتی و تنگستان (سید کمال‌الدین شهریاری) مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان با ۲۰ پروژه، دشتستان (محمد باقر سعادت) مبلغ ۶ میلیارد تومان با ۱۵ پروژه، حوزه بوشهر، گناوه و دیلم (شیخ عبدالحمید خدری) مبلغ ۱۳ میلیارد تومان با ۳ پروژه تصویب گردید. 

بنابر این از مقدار ۶۱۷ میلیارد تومان، به ترتیب حوزه دیر و کنگان با اختصاص ۸۰ درصد، دشتی و تنگستان ۱۷ درصد، بوشهر، گناوه و دیلم ۲ درصد و دشتستان ۱ درصد را به خود اختصاص داده‌اند.

با این همه فارغ از هیاهو، داد و بیداد و حاشیه‌سازی‌های اطراف نمایندگان استان بوشهر، به نظر شما کدام یک از آنان در این زمینه موفق‌تر عمل کرده‌اند؟

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن